در تذکر نمایندگان به وزیر کشور مطرح شد:

برخورد قاطع با شهردار منطقه ۲۲ به خاطر قطع ۱۷۰۰ اصله درخت در پارک چیتگر

کدخبر: 2080193

جمعی از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور، خواستار برخورد قاطع با شهردار منطقه ۲۲ تهران به خاطر قطع ۱۷۰۰ اصله درخت پارک جنگلی چیتگر شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (هفتم دی‌ماه 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم حضور رئیس‌جمهور در اجلاس سراسری نماز در طول چهار ساله ریاست جمهوری و در تذکری به وزیر ارتباطات، خواستار توضیح علت حضور در برنامه‌های انتخاباتی در حوزه‌های مختلف و بیانات اظهارات حاشیه‌ساز در فاصله زمانی چند ماهه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

پروانه مافی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت عدم اجرای قانون راجع به معلمان حق‌التدریس و آموزگاران نهضت سوادآموزی شد و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، لزوم اجرای کارفرمایان به تهیه ملزومات مناسب برای کارگران در فصل سرما را متذکر شد.

سیده فاطمه حسینی، علیرضا محجوب، علیمحمد مرادی، محمد بیرانوندی، سیده حمیده زرآبادی، محمدرضا تابش و فاطمه سعیدی نمایندگان تهران، قروه، خرم‌آباد، قزوین، اردکان به وزیر کشور لزوم رسیدگی عاجل و برخورد قاطع با شهردار منطقه 22 تهران در خصوص قطع 1700 اصله درخت پارک جنگلی چیتگر را متذکر شدند.

سیدمرتضی خاتمی، فریدون احمدی، احمد بیگدلی، محمد عزیزی و علی وقف‌چی در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در تعیین تکلیف کارکنان مؤسسه ثامن‌الحجج و سهامداران شرکت پدیده شاندیز و پردیسان شدند.

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان به وزیر اقتصاد، لزوم ساماندهی مجدد نمایندگان سهام عدالت در هیأت مدیره شرکت‌های مربوطه را متذکر شد.

زهرا سعیدی، اصغر سلیمی و سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مبارکه، سمیرم و اردستان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی ویژه به وضعیت شرکت پلی‌اکریل و کارگران آن شدند.

سیدصادق طباطبایی‌نژاد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم پرداخت شش ماه حقوق کارگران قراردادی اداره راه و شهرسازی تذکر داد.

ارسال نظر: