حجت‌الاسلام فقیهی در گفتگو با «نسیم آنلاین» خبر داد:

ثبت‌نام ۷۵ هزار نفر برای شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهی/ پیش‌بینی‌ اعزام ۱۶ هزار نفر در این دوره

کدخبر: 2079765

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تا امروز ۷۵ هزار نفر در سامانه اعزام های دانشگاهی ثبت نام کردند که نتیجه قرعه‌کشی این دوره ۷ دی ماه اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، با اشاره به شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: تا امروز 75 هزار نفر در سامانه اعزام های دانشگاهی ثبت نام کرده اند که 65 درصد این آمار مربوط به دانشگاهیانی است که تا به حال به عتبات اعزام نشده و 22 درصد هم مربوط به دانشگاهیانی که تا به حال تنها یک بار به به این سفر رفته اند، است.

وی ادامه داد: بیشترین آمار ثبت نام ما مربوط به دانشجویان متاهل است که حدود 36 هزار نفر را شامل می شوند، همچنین 12 هزار دانشجوی پسر مجرد، 11 هزار دانشجوی دختر مجرد، 4 هزار و 500 استاد و حدود 10 هزار کارمند در شانزدهمین دوره اعزام های دانشگاهی به عتبات ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه دانشگاهیان تا امشب زمان دارند که برای ثبت نام در این دوره اقدام کنند، اظهار داشت: فردا، 6 دی ماه قرعه کشی این دوره انجام خواهد شد و نتایج نیز 7 دی ماه به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید و اعزام ها نیز از اول بهمن ماه آغاز و تا آخرین فروردین ادامه دارد.

حجت الاسلام فقیهی تصریح کرد پیش بینی مان این است که حدود 16 هزار نفر از دانشگاهیان کشور را در شانزدهمین دوره به عتبات عالیات اعزام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد هزینه اعزام ها با توجه به افزایش قیمت دلار، با افزایش همراه خواهد بود ولی هنوز میزان آن مشخص نیست، با این حال برای این دوره نیز با هماهنگی بانک ملت، وام به دانشگاهیان تعلق می گیرد و برای دانشجویان متاهلی که می خواهند به صورت هوایی اعزام شوند، هر کدام یک و نیم میلیون تومان و به صورت زمینی نیز یک میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر: