شصت و دومین شماره "خط حزب‌الله" منتشر شد

چگونه فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی پدید می‌آید؟

کدخبر: 2079427

شصت و دومین شماره هفته‌نامه خط حزب الله با موضوعاتی از جمله علل پدید آمدن فتنه ۸۸، گستاخی‌های اخیر نخست‌وزیر انگلیس و هدیه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به بانوی تکواندو‌کار منتشر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از کانال پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ ونشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، شصت و دومین شماره هفته‌نامه خط حزب الله منتشر شد.

هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله در سرمقاله این هفته خود، باتیتر«چگونه فتنه پدید می‌آید؟» به بررسی علل فتنه 88 پرداخته است. در بخشی از سرمقاله «خط حزب‌الله» آمده است: چه عللی باعث شد عده ای در داخل به «پایگاه دشمن» تبدیل شده و دامن شان به لکه ننگ فتنه‌گری علیه حکومت اسلامی آلوده شود؟ پاسخ به این سوال از این جهت اهمیت دارد که خواص و سیاستمداران نیز در معرض آزمایش‌هایی این چنینی قرار دارند. چنانچه عواملِ «فتنه ساز» در افراد و جریانات سیاسی به وجود آید خطر «تکرارِ فتنه‌گری» نیز وجود خواهد داشت.

گزارش هفته خط حزب‌الله نیز به گستاخی اخیر نخست‌وزیر انگلیس در اتها‌م‌زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته و نوشته است: فلاکت، بلا، بدبختی، زیان، ضرر و مصیبت از جمله معناهایی است که در لغت برای کلمه نکبت به کار برده می‌شود. اینکه دولت انگلستان از سوی رهبر انقلاب به عنوان یک دولت شرور و منبع نکبت معرفی می‌شود به این دلیل است که سیاستمداران آن از ریشه و درون دچار بدذاتی هستند و ماجرای آنها مربوط به امروز و دیروز، این فرد و یا آن فرد نمی‌شود.

هفته‌نامه «خط حزب‌الله» هر هفته روزهای پنجشنبه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ سیدعلی خامنه‌ای منتشر می‌شود.

ارسال نظر: