معاون وزیر تعاون:
توجه به حقوق مشتری سبب بهرهوری در بنگاههای اقتصادی میشود
معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ششمین اجلاس رضایمندی مشتری اظهار کرد: اکثریت دستگاههای مدنی در احیای حق مردم ضعیف عمل میکنند در حالی که باید به اصل مسئولیتپذیری و پاسخ گویی اهتمام ورزند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، سید حمید کلانتری، معاون تعاون وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری و گردهمایی مدیران صنایع ضمن توجه مضاعف به بحث مدیریت در بنگاههای اقتصادی گفت: مدیریت یک امر ذاتی تلقی میشود ولی باید مدیران سطح دانش مدیریتی خود را مطابق با علم جهانی پیش ببرند.
وی افزود: مدیر هرچه قدر با انگیزه تر و پویاتر فعالیت کند، میتواند فضای بهتری را برای اشتغال و رونق اقتصادی آن بنگاه ایجاد کند، و این فضا در نهایت منجر به حسن اعتماد مشتری و مخاطبان میگردد.
کلانتری، توجه به حقوق مشتری را سبب بهرهوری سازمان میداند و اذعان میکند: در نگاه کلی مشتری مداری یعنی این که انسانها دارای حقوق یکسان و برابری هستند که باید نسبت به آن احترام گذاشت ، گاها در نگاه های اقتصادی مشتری مداری را با فریب، نیرنگ و ظاهر سازی اشتباه میگیرند.
معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: اکثریت دستگاههای مردمی در احیای حق مردم ضعیف عمل میکنند در حالی که باید همواره به اصل مسئولیتپذیری و پاسخ گویی اهتمام ویژه بورزند و اصل بردباری و پاسخ گویی را سرلوحه کار خود قرار بدهند.
در این اجلاس خدماتی که شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو به سهامداران خود ارائه کرده ، همچنین نحوه رسیدگی به نیازهای مشتریان توسط تیم تحقیق و داوری این اجلاس مورد ارزیابی قرارگرفت و پس از بررسی خدمات ارائه شده و به دلیل نهادینه شدن اصل مشتری محوری و رعایت در تمام سطوح شرکت تعاونی خاص تندیس سه ستاره این اجلاس به مدیرعامل شرکت تعاونی خاص آقای حسین محمدی اهداء گردید. داوران به دلایل ارج نهادن به مشتری، ارائه خدمات گسترده و با کیفیت، خدمات رسانی دقیق و به موقع و ارتباط با مشتریان از طریق واحد رضایت مشتری ، این شرکت را لایق دریافت این نشان دانست.
در این دوره تعاونی خاص جزو معدود شرکتهای فعال در بخش تعاونیهای کشور بود که توانست به این موفقیت دست پیدا کند.
ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری، با رویکرد تجلیل از واحدهای نمونه و مشتری مدار توسط گروه پیشگامان درمرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، هر ساله به بررسی عملکرد شرکت های تولیدی، خدماتی و سرمایه گذاری در تمامی اصناف و صنایع پرداخته و آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد.