مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

۳۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون دکتری/ برگزاری آزمون در ششم اسفند

کدخبر: 2078680

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ سه‌شنبه سی ام آذر پایان می‌یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی گفت: به تمامی داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه آزاد هستند نیز ضرورت دارد نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات و کدرشته های امتحانی بر اساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش و دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: به عبارت دیگر تمامی داوطلبان آزمون دکتری سال 96 اعم از اینکه پیش از این در سایت دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند، باید با ورود به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 152 هزار و 52 داوطلب به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

توکلی افزود: داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کرده‌اند هم تا 30 آذرماه مهلت دارند نسبت به مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال 96 در روز جمعه 6 اسفند 95 در 7 گروه آموزشی و 244 کدرشته امتحانی برگزار می‌شود و برگه راهنما و پرینت کارت ورود به جلسه از روز سه‌شنبه 3 اسفند تا پنجشنبه 5 اسفند در سایت سازمان سنجش قرار دارد.

ارسال نظر: