سرسنگی در سومین همایش ملی مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد:

امیدواریم دانشگاه تهران به مرجع فعالیت‌های اجتماعی تبدیل شود

کدخبر: 2077554

معاون فرهنگی دانشگاه‌ تهران گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم دبیرخانه دائمی همایش ملی مسئولیت‌های اجتماعی را در دانشگاه تهران ایجاد کنیم که این دبیرخانه از زمانی که ایجاد شده است فعالیت‌های خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران عصر امروز در سومین همایش ملی مسئولیت‌های اجتماعی که با حضور مدیران دانشگاه‌ها، جمعی از نمایندگان مجلس، هنرمندان و ورزشکاران و دانشجویان در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد،‌ گفت: بحث مسئولیت‌پذیری اجتماعی بحث مهمی است که ریشه اصلی آن به دانشگاه‌ها برمی‌گردد.

وی افزود: برای دانشگاه‌های نسل سوم اسامی متعددی انتخاب شده اما گزافه نیست اگر بگوییم دانشگاه نسل سوم هر اسمی که داشته باشد باید ارتباط خود را با جامعه عمق ببخشد و برای تربیت دانشجویان در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی گام بردارد.

سرسنگی ادامه داد: ما در دانشگاه تهران سعی کردیم وظایفی که بر عهده داریم به درستی انجام دهیم. خوشبختانه در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی نیز موفق شدیم دبیرخانه دائمی همایش‌ ملی مسئولیت‌های اجتماعی را در دانشگاه تهران ایجاد کنیم که این دبیرخانه در مدت یک سال گذشته فعالیت خوبی داشته است.

سرسنگی تأکید کرد: در نیمه بهمن ماه یک گردهمایی بزرگ از سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه در باشگاه دانشجویان برگزار می‌کنیم. همچنین تشکیل شبکه نذر تخصص‌ها، بانک اطلاعات مهر، بازدید از سرای سالمندان و شیرخوارگاه‌ها و بزرگداشت ماهانه برای چهره‌های ماندگار از جمله فعالیت‌‌های دبیرخانه همایش ملی مسئولیت‌های اجتماعی در یک سال آینده است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم دانشگاه تهران بتواند به مرجعی برای فعالیت‌های اجتماعی تبدیل شود، ما نیز در این راستا تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر: