از گیشه فروش چه خبر؟

سلامی به قیمت ۲ میلیارد و نیم به بمبئی!/ "سیانور" شعیبی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش رفت

کدخبر: 2077404

مدیرفروش موسسه فیلمیران گفت: "سلام بمبئی" تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه به فروش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تهران و ۲ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها رسیده است.

روژین میرزایی، مدیر فروش موسسه فیلمیران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره آمار فروش سلام بمبئی گفت: این فیلم تا پنجشنبه 18 آذر ماه به فروش یک میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و 2 میلیارد و 10 میلیون تومان در شهرستان ها رسیده است که در مجموع فروش 2 میلیارد و 510 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در «سلام بمبئی» محمد رضا گلزار، بنیامین بهادری، شایلی، بهروزچاهل به عنوان بازیگران ایرانی حضور دارند.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

وی ادامه داد: فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» هم به فروش یک میلیارد و 100 میلیون تومانی در تهران و 500 میلیون تومانی در شهرستان ها رسیده است که مجموع فروش آن یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی ، فرناز زوفا، دینا آبرون، علی تاجیک، محمد فیروز بخت ،مهراب رضایی و شقایق فراهانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«نیمه شب اتفاق افتاد» داستان عشق های نامتعارف از عروسی تا عزاست.

مدیر فروش موسسه فیلمیران درباره فروش فیلم «یتیم خانه ایران» اظهار داشت: این فیلم نیز در تهران به فروش550 میلیون تومان و در شهرستان ها به فروش 160 میلیون تومان رسیده و 710 میلیون تومان مجموع فروش آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی به شمار می رود.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، انوشیروان ارجمند، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان، ایمان صفا، محسن حسینی، اکبر بهشتی، داوود مقدادی، مجید مافی، شهرام تیموریان، ملیکا شعبان، مهری آل آقا، برت‌جان‌کلن، برایان طرفه و برشن آنامند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

داستان «یتیم خانه ایران» در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد.

میرزایی خاطر نشان کرد: «متولد 65» نیز در تهران به فروش 770 میلیون تومان و در شهرستان ها به فروش 360 میلیو تومان رسیده است و مجموع فروش این فیلم نیز تا الان یک میلیارد و 130 میلیون تومان شده است.

هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی، لادن نازی، مجید رضایی و با حضور افتخاری آنا نعمتی در «متولد 65» به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند...

فیاض هوشیار، مدیرپخش موسسه سیما مهر نیز درباره میزان فروش فیلم «سیانور» گفت: این فیلم تا پنجشنبه شب به فروش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده و فروش آن در پنجشنبه 19 آذر ماه به 21 میلیون تومان در تهران و 14 میلیون تومان در شهرستان ها بود.

وی خاطر نشان کرد: این فیلم در حال حاضر در 7 سالن در تهران و 20 سالن در شهرستان ها اکران می شود.

مهدی هاشمی، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، بهنوش طباطبایی،حامد کمیلی، پدرام شریفی، فرزین صابونی، با حضور آتیلا پسیانی و بهروز شعیبی در «سیانور» به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

قصه «سیانور» در دهه 50 می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود.

فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار نیز تا الان به فروش 770 میلیون تومانی در کل کشور رسیده است.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، سیامک عبادی زاده، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی، جمشید هاشم پور از جمله بازیگران «نفس» به شمار می روند.

این فیلم قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سال های 57 تا 62 است.روایتی از زندگی چهار کودک با نامهای بهار، نادر، کمال و مریم است که همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ (با بازی پانته‌آ پناهی‌ها) در دهه50 خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

ارسال نظر: