فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد:

اهتمام پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با متجاوزان به حریم خصوصی شهروندان

کدخبر: 2076844

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تعامل مطلوبی میان دستگاه قضا و نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: یکی از وظایف پلیس و قوه قضائیه برخورد با متجاوزان به حریم خصوصی افراد است و نیروی انتظامی به جد با متجاوزان به حریم خصوصی برخورد می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری در حاشیه دومین نشست پی جویی موثر و کارآمد جرایم سایبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست تخصصی مشترک بین قوه قضائیه و پلیس فتا با حضور دادستان محترم کل کشور، قضات، معاون دادستان‌ها در استان‌ها و همچنین روسای پلیس فتا در سراسر کشور برگزار شد تا همکاری بین پلیس و قوه قضائیه تقویت شده و تبادل اطلاعات نیز صورت بگیرد.

وی افزود: بحمدالله تعامل خوبی بین پلیس و قوه قضائیه وجود دارد و این نشست زمینه ساز ارتقاء تعاملات پلیس و قوه قضائیه خواهد بود. در این نشست سعی شده است خلاء‌هایی که در راستای پیشگیری از جرم وجود دارد احصاء و برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه و نیروی انتظامی برخورد با متجاوزان به حریم خصوصی است که کاهش جرایم سایبری نیازمند ارتقاء آگاهی عمومی است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: کاربران فضای مجازی باید به آسیب های موجود در این فضا توجه کنند و بدانند احتمال دسترسی سودجویان به اطلاعات آنان در فضای مجازی وجود دارد.

سردار اشتری تأکید کرد: با وجود مشکلات به دنبال این هستیم بستر و محیط فضای مجازی را تا حد ممکن امن کنیم.که در این خصوص مصوباتی هم در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه به تصویب رسیده که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

ارسال نظر: