حماس شهادت ۴ فلسطینی به دست مصر را محکوم کرد

کدخبر: 2076830

جنبش حماس، اقدام دولت مصر را در پر کردن تونل‌های مرزی نوار غزه با آب که منجر به شهادت چهار فلسطینی شد محکوم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: دولت مصر اخیرا تونل‌های مرزی باریکه غزه را پر از آب کرد که در نتیجه آن چهار کارگر فلسطینی که در حال امرار معاش و کسب روزی برای خانواده هایشان بودند، غرق شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای امدادرسانی پس از چندین روز تلاش موفق شدند اجساد این 4 کارگر فلسطینی را از داخل این تونل‌ها بیرون بکشند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام مصر، شهادت این 4 کارگر فلسطینی را تسلیت گفت.

حماس در این بیانیه تاکید کرد که اینگونه ناجوانمردانه تعامل کردن با ساکنان تحت محاصره نوار غزه هیچ توجیهی ندارد.

حماس تصریح کرد که این چهار شهروند فلسطینی در حالی که در یکی از تونل های مرزی باریکه غزه مشغول کار بودند تا برای خانواده و فرزندان خود روزی کسب کنند، بر اثر ورود آب فاضلاب به داخل تونل توسط مصر غرق شدند.

این جنبش از دولت مصر خواست به‌منظور پایان دادن به رنج و محنت های ساکنان تحت محاصره غزه، گذرگاه زمینی رفح را به طور دائم بازگشایی کند.

لازم به ذکر است که این چهار کارگر فلسطینی در داخل یکی از تونل‌های تجاری در جنوب نوار غزه غرق شده بودند و نیروهای امدادرسانی پس از یافتن اجساد آن‌ها، آنان را به بیمارستان شهید ابو یوسف نجار در استان رفح انتقال دادند.

ارسال نظر: