تشکری هاشمی:

تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی سازما‌‌ن‌های مستقل و شرکت‌های تابعه شهرداری به دائم

کدخبر: 2076827

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از اجرای دستورالعمل "تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مدت معین سازمان‌های مستقل و شرکت‌های تابعه به دائم" خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه به منظور تحقق تدابیر شهردار تهران در راستای ارج نهادن به سرمایه های انسانی و همچنین ایجاد ثبات و امنیت شغلی، افزایش انگیزه خدمتی کارکنان سازمان های مستقل و شرکت های تابعه تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مدت معین سازمان های مستقل و شرکت های تابعه به دائم به زودی اجرایی می شود.

معاون شهردار تهران از ابلاغ دستورالعمل "تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مدت معین سازمان های مستقل و شرکت های تابعه به دائم" به واحدهای مذکور توسط شهردار تهران جهت اجرایی شدن خبر داد و گفت: این دستورالعمل شامل تعدادی از کارکنان سازمان های مستقل و شرکت های تابعه بوده که طی فرایند اجرایی با نظر حمایتی شهردار تهران روز گذشته ابلاغ شده است.

تشکری هاشمی گفت: پس از نزدیک به 3ماه کار کارشناسی و بررسی تمامی متغیرهای برنامه ریز نیروی کار و عنایت و آگاهی به این امر که قریب به 70 درصد کارکنان حائز این شرایط می شوند ، تصمیم بر آن شد تا بسته های حمایتی به منظور برقراری عدالت سازمانی در میان این پرسنل تهیه و اجرا شود.

به گفته وی اصلی ترین ویژگی این بسته های حمایتی این است که پس از اجرای این برنامه و برقراری بسته های حمایتی برای کارکنان قراردادی مدت معین سازمان های مستقل و شرکت های تابعه به دائم مزایای این افراد هم مشابه کارکنان اداری ثابت خواهد شد.

معاون شهردار تهران در پایان تاکید کرد: با ابلاغ این دستورالعمل از روز گذشته تمامی واحدهای موصوف مکلف به اجرای آن هستند، بطوریکه برابر تدابیر اتخاذ شده باید گزارش عملکرد اجرای آن به صورت دوره ای به شهردار تهران ارایه شود.

ارسال نظر: