دستاورد جدید ارتش سوریه در شرق حلب

پاکسازی ۶۰ درصد مناطق تحت اشغال تکفیری‌ها/ پیشروی ارتش در محله الحلوانیه + نقشه

کدخبر: 2076517

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات گسترده خود در محله‌های شرقی حلب توانستند میدان مهم الجزماتی را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کرده و در محله الحلوانیه پیشروی کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: نیروهای ارتش سوریه با آزادسازی میدان الجزماتی در محله الحلوانیه در جنوب محله‌های شرقی حلب پیشروی کردند و همزمان مواضع تروریست‌ها را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

جنگنده‌های ارتش هم مواضع گروه‌های تروریستی را در محله المیسر به شدت بمباران می‌کنند تا زمینه ورود نیروهای ارتش به این محله واقع در جنوب بزرگراه بین‌‌المللی منتهی به فرودگاه را فراهم کنند.

یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم گفت عملیات نظامی ارتش بسیار پیچیده است به طوری که نبرد رو در رو میان نیروهای ارتش و باندهای تروریستی در داخل مجتمع‌های مسکونی شرق حلب در جریان است.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته تمام محله‌های الجزماتی و کرم الطراب در مجاورت فرودگاه حلب در بخش میانی محله‌های شرقی حلب را پس از نبرد سنگین با گروه‌های تروریستی آزاد کردند.

همچنین درگیری‌های شدیدی در محور تپه الشرطه و محله‌های الشیخ لطفی و المرجه رخ داده است، نیروهای ارتش سوریه پیشروی قابل توجهی در این مناطق داشته‌اند و استحکامات تروریست‌ها را با هدف تضعیف توانشان منهدم کرده‌اند.

با آزادسازی محله‌های الجزماتی و کرم الطراب، نیروهای ارتش سوریه کمربند امنیتی اطراف فرودگاه بین المللی را گسترش داده به طوری که خطر شلیک موشک‌ها و گلوله‌ها به محله‌های مسکونی حلب پس از گسترش دامنه نقاط تحت کنترل ارتش در اطراف فرودگاه دور خواهد شد.

نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای پشتیبان از ابتدای عملیات نظامی خود در هفته گذشته حدود 60 درصد محله‌های شرقی را از لوث تروریست‌های تکفیری آزاد کرده‌اند.

ارسال نظر: