رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مواد اولیه تولید مبل ۲۵ درصد گران شد/ مردم پول ندارند، مبل بخرند!

کدخبر: 2076331

عباسی گفت: فروش ۵۰ درصد کاهش یافته و انبارها پر شده از مبل های فروش نرفته، رکود بیداد می کند برخی حتی کالاهای خود را رنگ هم نزده اند زیرا فروش چندانی نداشته و حقوق کارگران را نتوانسته اند بپردازند.

عبدالحسین عباسی، رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی « نسیم آنلاین » بیان داشت: فوم که جز مواد اولیه تولید مبل است 25 درصد گران شده است و دلیل این افزایش قیمت نیز به خاطر بالا رفتن قیمت برق و دیگر هزینه های جاری است.

وی ادامه داد: هر چند که قیمت مواد اولیه مبلمان گران شده اما از آن جا که بازار دچار رکود زیاد است و خریدی از سوی مردم صورت نمی گیرد بنابراین نمی توان قیمت کالا را بالا برد و به ناچار مغازه داران مجبور هستند که قیمت مبل را حتی بدون هیچ سودی به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه مبل و درودگران اظهار داشت: فروش مبل 50 درصد کاهش یافته و انبارها نیز از مبل پر شده، برخی حتی کالاهای خود را هنوز رنگ هم نزده اند زیرا فروش چندانی نداشته و حقوق کارگران خود را نیز نتوانسته اند بپردازند.

وی در پایان گفت: حدود 75 درصد از تولید به دلیل نداشتن نقدینگی و فقدان بازار تعطیل شده و بسیاری از تولیدکنندگان نیز به دلیل همین رکود موجود ترجیح داده اند که دست از تولید بکشند.

ارسال نظر: