یتیم‌خانه ۶۰۰ میلیون تومانی در ایران/ "سیانور" از مرز دو میلیارد و نیم عبور کرد

کدخبر: 2076238

مدیرپخش موسسه فیلمیران گفت: "یتیم‌خانه ایران" با در اختیار داشتن ۱۲ سالن در تهران و ۱۸ سالن در شهرستان‌ها توانست به فروش ۴۵۰ میلیون تومانی در تهران و ۱۴۰ میلیون تومانی در شهرستان‌ها برسد.

روژین میرزایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره فروش فیلم «یتیم خانه ایران» گفت: این فیلم با در اختیار داشتن 12 سالن در تهران و 18 سالن در شهرستان ها توانست به فروش 450 میلیون تومانی در تهران و 140 میلیون تومانی در شهرستان ها برسد و در مجموع به مرز 600 میلیون تومان رسید.

وی درباره فیلم «متولد 65» گفت: این فیلم نیز با در اختیار داشتن 18 سالن در تهران و 25 سالن در شهرستان ها به فروش 720 میلیون تومانی در تهران و 350 میلیون تومانی در شهرستان ها رسیده است که در مجموع فروش «متولد 65» به یک میلیارد و 70 میلیون تومان رسید.

مدیر فروش موسسه فیلمیران اظهار داشت: فیلم «سلام بمبئی» هم توانست طی روز اکران به فروش 600 میلیون تومانی برسد.

فیاض هوشیار، مدیر دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش «سیانور» گفت: این فیلم تا پنجشنبه 11 آذر ماه به فروش 2 میلیارد و 590 تومان رسیده است.

وی ادامه داد: «سیانور» در تهران به فروش یک میلیارد و 690 میلیون تومان و در شهرستان ها به فروش 900 میلیون تومان رسیده است.

آمار فروش فیلم «نفس» ساخته نرگس آبیار نیز به 820 میلیون تومان در کشور رسیده است، این در حالی است که با اکران فیلم «سلام بمبئی» تعداد زیادی از سالن های این «نفس» به «سلام بمبئی» اختصاص داده شده است.

ارسال نظر: