ورود سامانه بارشی به کشور؛ از فردا

کدخبر: 2075869

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت مرزهای غربی کشور از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: این سامانه در روزهای پنجشنبه و جمعه در نقاط سردسیر و کوهستانی سبب بارش برف خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، در روز سه‌شنبه 9 آذر، در مناطق جنوبی و شرقی کشور آسمانی نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود که به تدریج از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

افزایش آلاینده‌ها در برخی نقاط کشور

وی افزود: در سایر نقاط کشور در دو روز آینده جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت که در شهرهای صنعتی با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مواجه خواهیم بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواخر روز چهارشنبه 10 آذر، سامانه بارشی از سمت مرزهای غربی وارد کشور خواهد شد، گفت: این سامانه در روز پنجشنبه 11 آذر در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر سبب رگبار باران، وزش باد ، در مناطق جنوبی رعد و برق، و در نقاط سردسیر و کوهستانی سبب بارش برف خواهد شد. در روز جمعه نیز علاوه بر این نواحی در بخش‌هایی از دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق نیز این شرایط رخ خواهد داد.

وزش باد در تهران

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران در دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 10 آذر، صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای 12 و یک درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه 11 آذر، کمی ابری، همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 10 و 3 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: