رضا شیران

چند سانحه دیگر لازم است تا آقایان از خواب بی‌تدبیری برخیزند؟

کدخبر: 2075505

این نماینده مجلس با تاکید براین مطلب که مسئولی که تمام ذهن، فکر، قول و فعلش درگیر حاشیه‌های سیاسی باشد توانی برای خدمت رسانی ندارد نوشت: کاش قدری برای ناکارآمدی برخی حوزه‌های تحت مدیریتمان احساس شرمساری می‌کردیم.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »، رضا شیران نمایندهٔ مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی که در اختیار « نسیم آنلاین »، به حادثه برخورد دو قطار در سمنان واکنش نشان داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

*انا لله و انا الیه راجعون*

هنوز از سنگینی داغ شهادت عزیزمانمان در عراق قلوبمان مالامال از غم بود که خبر از دست دادن تعداد دیگری از هموطنانمان در سانحه ی دلخراش قطار مسافربری بر سنگینی این غم افزود و داغ مارا صد چندان کرد.

اینجانب برای این عزیزان از پیشگاه حق طلب غفران و مغفرت و برای خانواده های داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت مینمایم.

اما تا کی قرار است ما شاهد کشته شدن هم وطنانمان در سوانح جاده ای و ریلی و هوایی باشیم؟

تا چه زمانی باید صبر کنیم تا انگیزه و عزم جدی در مسئولین ذیربط ایجاد شود برای جلوگیری از این خسارتهای غم بار؟

تا کی قرار است فقط در برابر کشته شدن هم وطنانمان به ابراز تاسف بسنده کنیم و با ژست های روشنفکر مآبانه از کنار بی تدبیری و نا کارآمدی حوزه تحت مسئولیتمان عبور کنیم؟

چقدر باید مردم هزینه سو مدیریت برخی مسئولین را بپردازند؟

چند سانحه و حادثه دیگر لازم است تا حضرات آقایان مسئول از خواب برخیزند و تدبیری بیندیشند؟

اصلا پاسخ این پرسشها را از چه کسی طلب کنیم؟ تا کی باید مردم شاهد پاس کاری و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت توسط دستگاه های ذیربط باشند؟ مردم امروز از وعده های تو خالی و سر خرمن برخی مسئولین خسته اند و شعارهای تهی از عمل پاسخگوی نیازهای ملت نیست.

کشور امروز درگیر یک ماراتن دعواهای سیاسی بی حاصل و کسالت بار گردیده که نه به درد دنیای مردم میخورد و نه به درد آخرتشان، مردم مظلومتر از هر زمانی تشنه ی خدمت اند. کاش قدری برای ناکارآمدی برخی حوزه های تحت مدیریتمان احساس شرمساری میکردیم، کاش قدری مردم را از خودمان میدیدیم.

مردم امروز بین خودشان و مسئولین فاصله میبینند و برخی مسئولین هم فهم مشترکی از حیات با مردم ندارند.

البته طبیعی است مسئولی که تمام ذهن و فکر و قول و فعلش درگیر حاشیه های سیاسی باشد توانی برای خدمت رسانی ندارد. سیاست زدگی و قبیله گرایی سیاسی امروز بلای جان سیستم اجرایی کشور شده است و این مرتبط با این دولت و دولتهای گذشته نیست . سیستم ما درگیر بیماری بدخیم سیاست زدگی است و تا درمان نشود این جسم تب دار، مردم ما متاسفانه همچنان هزینه خواهند داد.

اینجانب به قدر توان خویش و به عنوان صدای ملت در مجلس شورای اسلامی حتما پیگیر حق مردم و خصوصا خانواده این عزیزان خواهم بود و به مردم قول میدهم لحظه ای از پیگیری برخورد با متخلفین احتمالی در هر سطحی که باشند و در هر جایگاهی که قرار داشته باشند کوتاه نخواهم آمد هرچند که معتقدم یافتن و برخورد با مقصر یا مقصرین این حادثه جبران خسارت وارده را نخواهد کرد.

بار دیگر این مصیبت غم انگیز را خدمت همه مردم عزیز تسلیت عرض مینمایم و از خداوند منان میخواهم همه مسافران در راه را در کنف لطف خودش محفوظ بدارد ان شاالله.

رضا شیران خراسانی

ششم آذر ماه

ارسال نظر: