سارا عبدالملکی: هدفم کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های پاراآسیایی اندونزی است

کدخبر: 2075486

عضو جدید دو و میدانی معلولان تمرینات بدنسازی خود را برای کسب مدال بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آغاز کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سارا عبدالملکی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: هنوز تمریناتم را در ماده پرتاب نیزه آغاز نکرده‌ام، اما تمرینات بدنسازی‌ام را روزی ۳ تا ۵ ساعت انجام می‌دهم.

بازیکن پیشین تیم ملی راگبی ایران هدف خود را کسب خوشرنگ ترین مدال مسابقات پاراآسیایی دانست و افزود: هدفم این است که در مسابقات پاراآسیایی اندونزی عنوان قهرمانی را به دست آورم، اما در رقابت‌هایی که پیش از آن انجام می‌شود نیز شرکت می‌کنم.

وی اظهار داشت: اگرچه هنوز پرتابی نداشته‌ام، اما پیش از این در رشته دو و میدانی و در مواد دوهای سرعت و استقامت فعالیت کرده‌ام و از لحاظ جسمانی آماده‌ام. سعی می‌کنم رکورد خوبی را به ثبت برسانم و بتوانم نتایج خوبی در مسابقات کسب کنم.

عبدالملکی در پایان یادآور شد: تمرینات بدنسازی‌ام به خوبی پیش می‌رود و مربی تمرینی‌ام در دو و میدانی نیز مشخص شده است و تمرینات پرتابی‌ام را وقتی محل تمرین مشخص شود، آغاز می‌کنم.

سارا عبدالملکی، ملی پوش سابق راگبی ایران است که سال گذشته در اثر حادثه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شد و تصمیم گرفت در رشته دو و میدانی معلولان فعالیت کند. وی پس از کلاسبندی در ماده پرتاب نیزه فعالیت می کند.

ارسال نظر: