زمان پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی، ۲۷ هرماه

کدخبر: 2074077

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مستمری همه بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در ۲۷ هر ماه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رحیم اردلان به طرح پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که از سال گذشته بخشی از آن اجرایی شده است اشاره کرد و گفت: در مرحله تکمیلی اجرای این طرح بازنشستگانی مشمول می‌شوند که حرف اول نام خانوادگی آنان" کاف" تا "ی" باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته طرح پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان مشمول بازنشستگانی شده که حرف اول نام خانوادگی آنان "الف" تا "ق" است افزود : امسال همچنین بازنشستگانی که حقوقشان را غیر از بانک رفاه دریافت می کنند مشمول این طرح تکمیلی می شوند.

اردلان هدف از اجرای طرح پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان را عدالت در پرداخت و جلوگیری از مراجعه مردم به شعب بانک‌های عامل دانست و گفت: جلوگیری از هم پوشانی و شناسایی افرادی که "من غیر حق" مستمری دریافت می‌کردند از مزایای این طرح است.

وی بدون اشاره به تعداد افرادی که من غیرحق مستمری از تامین اجتماعی دریافت می‌کنند، افزود: سازمان تامین اجتماعی بلافاصله پس از شناسایی این افراد حقوق آنان را قطع می‌کند.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی درباره بازنشستگانی که سر رسید ماهانه وام بانکی آنان قبل از 27 هر ماه است گفت: براساس بخشنامه‌ای که به بانک رفاه ابلاغ شده است هیچ یک از بازنشستگان مشمول جریمه دیرکرد نخواهند شد.

ارسال نظر: