اطلاعیه شماره ۳ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)

زائران به شلمچه و چذابه هدایت می‌شوند/ ممنوعیت ورود به مهران

کدخبر: 2073985

ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای به ازدحام زائران و وجود افراد بدون گذرنامه در مرز مهران اشاره و اعلام کرد حرکت همه خودروها به سمت مهران ممنوع است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره 3 خود، حرکت تمامی خودروها به سمت مرز مهران را ممنوع اعلام کرد.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در این اطلاعیه آورده است:

به‌دلیل ازدحام شدید زائران در مرز مهران برای خروج از کشور و تکمیل ظرفیت و حضور برخی افراد بدون گذرنامه و روادید در نزدیکی پایانه مرزی مهران که متاسفانه مشکلاتی را برای سایر زائرین ایجاد کرده است، حرکت تمامی خودروها به سمت مرز مهران ممنوع اعلام شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: نیروی انتظامی، سازمان راهداری، حمل ونقل جاده‌ای، استانداریهای کرمانشاه، لرستان و خوزستان موظف به هدایت اتوبوسها و خودروها به سمت مرزهای استان خوزستان (چذابه و شلمچه) هستند.

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره 2 خود 5 توصیه مهم و ضروری به زائران اربعین ارائه کرد. ضمن اینکه تلفن نمایندگی‌های ایران در عراق را هم برای حل مشکلات احتمالی ارائه کرد.

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره 1 خود با بیان اینکه لغو روادید در دستور کار نیست گفت: صدور روادید فقط تا 28 آبان صورت می‌گیرد ضمن اینکه اقامت بیش از 20 روز مشمول پرداخت جریمه به عراقی‌هاست.

ارسال نظر: