میرزایی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"یتیم‌خانه ایران" ۲۲۳ میلیون تومانی شد/ فروش ۲۵ میلیون تومانی فیلم در یک شب

کدخبر: 2073596

مدیر فروش موسسه فیلمیران گفت: آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی که از ۵ آبان ماه اکران شده، توانست در تهران به فروش ۱۸۵ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به فروش ۳۸ میلیون تومان برسد.

روژین میرزایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره آخرین آمار فروش فیلم «یتیم خانه ایران» گفت: آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی که از 5 آبان ماه اکران شده، توانست در تهران به فروش 185 میلیون تومان و در شهرستان ها به 38 میلیون تومان برسد.

وی ادامه داد: فروش کل «یتیم خانه ایران» در مدت 18 روزه اکران به 223 میلیون تومانی رسیده است.

مدیر فروش موسسه فیلمیران خاطر نشان کرد: این فیلم شب گذشته در تهران به فروش 15 میلیون تومانی و در شهرستان ها به فروش 10 میلیون تومانی رسیده است.

میرزایی خاطر نشان کرد:«یتیم خانه ایران» در تهران در 13 سالن و در شهرستان ها هم در 10 سالن به نمایش در آمده است.

داستان این فیلم در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد . این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، انوشیروان ارجمند، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان، ایمان صفا، محسن حسینی، اکبر بهشتی، داوود مقدادی، مجید مافی، شهرام تیموریان، ملیکا شعبان، مهری آل آقا، برت‌جان‌کلن، برایان طرفه و برشن آنامند از جمله بازیگران این فیلم به شمار می روند.

ارسال نظر: