جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت ارتقای توانمندی بازرسی‌ها در نزاجا موثر است

کدخبر: 2069664

امیر حیدری گفت: مهم‌ترین وظیفه بازرسی این است که راه ارتباط با روان انسان‌ها را پیدا کند و بسترهایی را که باعث ایجاد تشویش در محیط می‌شود، از بین ببرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه آموزشی در جهت ارتقای توانمندی و اثر بخشی بازرسی ها بسیار موثر است گفت: برگزاری این کارگاه ها لازمه یک بازرس برای دستیابی به آگاهی دانش، تخصص و مهارت کافی و وافی تخصصش می باشد تا بتواند انتظارات و توقعات فرمانده و سلسله مراتب را برآورده کند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری ادامه داد: نیروی زمینی یک جامعه انسانی است و با انسان های مختلفی سرکار دارد. یک نیروی بازرس بر روی جسم و روان انسان ها کار می کند و مسیر را برای فرمانده در جهت تحقق بخشیدن و بالا بردن اهداف سازمان و ایجاد انگیزه و روحیه خدمت در پرسنل هموار می کند.

وی در پایان اظهار داشت: انسان ها از لحاظ روانی با هم یکسان نیستند؛ در واقع دارای افکارهای متفاوت هستند بنا بر این بازرسی مهمترین وظیفه اش این است که راه ارتباط با روان انسان ها را پیدا کند و بسترهایی که باعث ایجاد تشویش در محیط می شود را از بین ببرد و موجبات آرامش روانی را در انسان ها ایجاد کند.

ارسال نظر: