وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ستاد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات بازدید کرد

کدخبر: 2068746

علی جنتی قبل از ظهر امروز با حضور در دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، از روند برگزاری انتخابات الکترونیکی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بازدید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، جنتی در این بازدید یکساعته، ضمن بازدید از بخشهای مختلف ستاد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، روند برگزاری انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی بسیار خوب و اطمینان بخش است و قبلا در هیات نظارت بر مطبوعات به تفصیل در این باره بحث شد و بعد از دریافت نظرات کارشناسی، برگزاری به شیوه الکترونیکی انتخاب شد.

وی افزود: قرار شد سیستمی ایمن تدارک دیده شود تا انتخابات با کمال امنیت و اطمینان در صحت و سلامت برگزار شود؛ خوشبختانه با همکاری بخش آی تی، این مهم محقق شده و شاهد برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی هستیم.

رییس هیات نظارت بر مطبوعات تضریح کرد: امروز شاهدیم که با توجه به گذشت کمتر از دو ساعت از آغاز انتخابات، حضور مدیران مسئول، از استان های مختلف کشور بویژه تهران، چشمگیر است.

جنتی با اشاره به اینکه مدت زمان انتخابات 6 ساعت طول می کشد، از واجدان شرایط خواست سریع تر در انتخابات شرکت کنند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که انتخابات امروز به حد نصاب لازم برسد و با حضور نصف بعلاوه یک واجدان شرایط نیازی به برگزاری انتخابات در مرحله دوم نباشد.

شایان ذکر است شانزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، امروز یکشنبه 25 مهرماه از ساعت 10 تا 16 و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) برگزار می شود که تا ظهر امروز بالغ بر 600 مدیر مسئول در انتخابات شرکت کرده اند.

ارسال نظر: