معاون جوانان وزارت ورزش تصریح کرد:

احیای سازمان ملی جوانان تا پایان دولت یازدهم

کدخبر: 2065143

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: احیای سازمان ملی جوانان بهتر از وضعیت کنونی است که به علت انبوه مسایل ورزش، موضوعات جوانان به رسمیت شناخته نمی‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد رضا رستمی در خصوص این مطلب گفت: حوزه جوانان با هیچ حوزه دیگری قابل ادغام نیست. به عنوان نمونه جوانان حتی با خانواده و زنان چه در قالب وزارتخانه و چه در قالب سازمان قابل جمع نیست چون پدیده جوانی آن قدر تنوع و تکثر دارد که باید به طور مستقل برای آن سیاستگذاری و رصد شود.

وی تاکیدکرد: دولت یازدهم باید به وعده‌ای که در زمینه توجه بیشتر به جوانان داده است با احیای سازمان ملی جوانان عمل و به این ترتیب زمینه اجرای وعده‌های خود را برای دولت دوم آقای روحانی فراهم کند.

رستمی در پایان با بیان اینکه در صورت تصویب احیای سازمان ملی جوانان، این سازمان تا پایان دولت یازدهم قابل احیاست، تصریح کرد: سرفصل بودجه، نیروی انسانی و ساختار و پست سازمانی حوزه جوانان مشخص است. هرچند که نیروی انسانی ریزش داشته و ضعیف است. با این وجود احیای سازمان ملی جوانان با همین نیروها بهتر از وضعیت کنونی است که به علت انبوه مسایل ورزش، موضوعات جوانان به رسمیت شناخته نمی‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: