همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ با خانواده شهیدان کرباسیان دیدار کرد

کدخبر: 2065022

"بیژن پورمند" به همراه جمعی از معاونان و مدیران مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵، یکشنبه چهارم مهرماه همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به منظور تجلیل و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، با خانواده‌ شهیدان علی و حسن کرباسیان دیدار کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ رییس فرهنگ‌سرای فردوس ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معظم شاهد را مایه خیر و برکت عنوان کرد و گفت: جانبازان و ایثارگران برای کشورعزیزمان ایران، سربلندی، افتخار و استقلال به ارمغان آوردند، از این رو پاسداشت خون این عزیزان و ادامه راه و آرمان‌های آنان یک تکلیف همگانی محسوب می‌شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا علاوه بر انجام وظیفه، گام بسیار مؤثری برای شناخت بیشتر از وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده تا بتوانیم به خوبی ارزش‌های دینی و انسانی را پاسداری کنیم.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 افزود: بدون تردید صبر و ایمان خانواده های معظم شهدا است که این درخت را استوار نگه داشته و هر روز بر طراوت و صلابت آن نیز می‌افزاید .

در ادامه این دیدار صمیمانه مادر شهیدان علی و حسن کرباسیان به ارائه خاطراتی از دو فرزند خود - حسن و علی که در سال‌های 57 (سالروز پیروزی انقلاب) و 67 (روز صدور قطعنامه) به فیض شهادت نائل آمدند - ‌پرداخت و گفت: فرزندان من از همان ابتدا می‌دانستند راهشان چیست بر اساس همان باور پیش رفتند تا آخرین نفس جنگیدند و به فیض شهادت نائل شدند.

لازم به ذکر است، در این دیدار مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان حسن و علی کرباسیان تجلیل و قدردانی کرد. همچنین رونمایی از تصویر این شهدای گرانقدر با نشان «خرمشهرها در پیش است» و اهدای به خانواده ایشان،‌ مدیحه‌سرایی در وصف جانفشانی و ایثار شهدا از دیگر بخش‌های ویژه برنامه ضیافت ستارگان بود.

ارسال نظر: