وحید تاج در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"کجایید ای شهیدان خدایی" در حافظه شنیداری مردم ماندگار شد

کدخبر: 2064957

وحید تاج، خواننده موسیقی اصیل ایرانی به «نسیم آنلاین» گفت: مسلما آثار موسیقایی درخشانی در حوزه دفاع مقدس به تولید رسیده اما شخصا اثر "کجایید ای شهیدان خدایی" از بیژن کامکار را خیلی میپسندم زیرا این اصر در حافظه شنیداری مردم ماندگار شد.

وحید تاج، خواننده موسیقی اصیل ایرانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین » به مناسبت هفته دفاع مقدس در خصوص بهترین آهنگی که در حوزه دفاع مقدس شنیده است،گفت: مسلما آثار درخشانی در این حوزه به تولید رسیده است اما شخصا اثر "کجایید ای شهیدان خدایی" از بیژن کامکار را خیلی میپسندم زیرا این اصر در حافظه شنیداری مردم ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه در خوزستان متولد شده و در آنجا زندگی کرده است در خصوص دوران دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس در خوزستان زندگی می‌کردیم و با توجه به اینکه من سن کمی داشتم و دوران کودکی خود را سپری می کردم جنگ تحمیلی شروع شد و از نزدیک شاهد جانفشانی های مردم شهرم در دفاع از کشورشان بودم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس خوزستان و شهرهای جنوبی به شدت نوعی ویران شدند در صورتی که متاسفانه آثار تلخ آن دوران در داخل شهرهای خوزستان هنوز باقی است و مسولان آنطور که باید اقدامی برای ترمیم مخروبه های شهرهای خوزستان نکرده اند که امیدوارم این امر به زودی اتفاق بیفتد.

ارسال نظر: