خبرنگار «نسیم آنلاین» از سوریه کسب اطلاع کرد:

تصرف پایگاه داعش در شمال حلب

کدخبر: 2064401

ارتش سوریه با مشارکت یگان‌هایی مردمی و نیروهای مقاومت، منطقه "الشاعر" و مناطق دیگری در اردوگاه فلسطینی حندرات در شمال حلب را آزاد کرد.

خبرنگار « نسیم آنلاین » از سوریه کسب اطلاع کرد؛ ارتش سوریه با مشارکت یگان‌هایی مردمی و نیروهای مقاومت، منطقه "الشاعر" و مناطق دیگری در اردوگاه فلسطینی حندرات در شمال حلب را آزاد کرد.

در نتیجه این پیشروی‌ها ده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی نورالدین الزنکی و داعش به هلاکت رسیدند.

یک منبع آگاه در حلب سوریه در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین»، با اشاره به اینکه منطقه حندرات از اولین مناطق در ریف شمالی حلب است که عناصر گروه تروریستی داعش آن را به اشغال خود در آورده بودند گفت: در حالی که با بالا گرفتن شدت درگیری‌ها در شمال حلب و آزادسازی بزرگراه کاستیلو توسط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تعداد زیاد از عناصر مسلح القاعده و اتاق علمیات جیش الفتح به دلایل تاکتیکی وارد منطقه حندرات شده بودند اکنون با آزادسازی این منطقه تعداد قابل توجهی از این تروریست‌ها در کنار عناصر داعش به هلاکت رسیده‌اند.

این منبع آگاه تاکید کرد: تلفات عناصری از گروه‌های تروریستی القاعده، جیش الفتح و نورالدین الزنکی در منطقه مخیم حندرات در ریف شمالی حلب به دلیل فشار تاکتیکی نیروهای مقاومت بوده که با جابه‌جایی این تروریست‌ها به شمال حلب آن‌ها را در محاصره نیروهای مقاومت قرار داده است.

ارسال نظر: