مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

افزایش قیمت مسکن مهر باید در دولت قبل اعلام می شد/ مدیران دولت قبل کوتاهی کردند

کدخبر: 2064152

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه تاکنون هر چه درباره قیمت مسکن مهر پردیس اعلام شده بود، علی الحساب بوده است،گفت:قیمت نهایی در فازهای ۵ و ۹ جدید بین ۴۶ تا ۴۷ میلیون تومان و در فاز ۸ با توجه به متراژ متفاوتی که وجود دارد از ۶۵ تا ۷۹ میلیون تومان تعیین شده است

به گزارش « نسیم آنلاین » ، سعید غفوری گفت: با بررسیهای انجام شده بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت مسکن و شهرسازی که در سال 92 ابلاغ شده است، قیمت نهایی در فازهای 5 و 9 جدید بین 46 تا 47 میلیون تومان و در فاز 8 با توجه به متراژ متفاوتی که وجود دارد از 65 تا 79 میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هر چیزی که اعلام شده بود علی الحساب بوده است،افزود: این قیمتها باید در همان سال 92 محاسبه و به مردم اعلام می‌شد که مدیران وقت در اعلام آن کوتاهی کرده اند.

غفوری گفت: قیمت پایه برای واحدهای مسکن مهر در کل کشور متری 330 هزار تومان تعیین شده بود که بر اساس دستورالعمل شماره 3 با توجه به موقعیت زمین و کارهای اضافه‌ای که در ساخت بناهای انجا شده است قیمتها بعلاوه مشاعات محاسبه و اعلام شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به افزایش متفاوتی که در قیمت های فاز 8 دیده می‌شود گفت: در این فاز به دلیل اینکه واحدها با متراژها و مشاعات زیادی وجود دارد اختلاف قیمتها بالا خواهد بود زیرا واحدهایی در این فاز وجود دارد که 3 برابر متراژ معمول واحدهای مسکن مهر در دیگر فازها است.

وی افزود: شرکت عمران حاضر است در صورت رضایت متقاضیان مشاعات ساختمانهای فاز 8 را به تملک خود درآورد و در سند متقاضیان ثبت نکند و در آینده با توافق به آنها واگذار کند.

ارسال نظر: