رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

نام شهید مصطفی صادقی بر سر در پایگاه اورژانس هوایی مازندران

کدخبر: 2064101

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: پایگاه اورژانس هوایی مازندران تاکنون به بیش از ۲۰۰ ماموریت اعزام شده و جان بیش از ۳۰۰ مصدوم و بیمار بدحال را از مرگ نجات داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر قاسم جان بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران که صبح امروز در مراسم تشییع پیکر تکنسین اورژانس مصطفی صادقی شرکت کرده بود گفت: این مراسم با حضور مسوولان استانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و خانواده و دوستان و همکاران، از محل پایگاه هوایی محل خدمت وی به سمت روستای محل زادگاه او انجام شد.

دکتر جان بابایی در مورد سابقه اورژانس هوایی آمل خاطرنشان کرد: این پایگاه در مدت فعالیت خود بیش از ۲۰۰ ماموریت انجام داده و توانسته است در این مدت جان بیش از ۳۰۰ مصدوم و بیمار بدحال را از مرگ نجات دهد.

وی افزود: مصطفی صادقی یکی از نیروهای قدیمی پایگاه هوایی اورژانس مازندران بود و به همین مناسبت نام این پایگاه به نام شهید مصطفی صادقی مزین خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین در خصوص جایگزینی بالگرد برای پایگاه اورژانس هوایی شهید صادقی گفت: پیرو گفتگوی انجام شده با دکتر کولیوند، رییس اورژانس کشور، قراردادی با وزارت دفاع برای تامین بالگرد این پایگاه اورژانس هوایی منعقد خواهد شد.

شایان ذکرست روز گذشته در جریان امدادرسانی اورژانس هوایی مازندران در جاده هراز، بالگرد این مرکز به دلیل دید ناکافی، در برخورد با تیر برق حاشیه جاده سقوط کرد و متاسفانه مصطفی صادقی، تکنسین اورژانس هوایی کشور بر اثر این سانحه جان خود را از دست داد.

ارسال نظر: