احمدی: روند توانبخشی حدادی بسیار امیدبخش است

کدخبر: 2064099

عضو کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: کار توانبخشی احسان حدادی به شکل مطلوبی در حال پیگیری است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر مرتضی احمدی، عضو کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر افزود: احسان حدادی زانوی مصدوم خود را چندی پیش در آلمان به تیغ جراحان سپرد و طی سه جراحی انجام شده مینیسک داخلی زانوی پای چپ او ترمیم شده، غضروف زیر کشکک زانو تراشیده شده و خار پاشنه از مچ پای او خارج شده است که خوشبختانه این سه عمل سنگین با موفقیت انجام شده و بنا به تشخیص پزشک معالج 20 جلسه فیزیوتراپی برای این قهرمان ورزش ایران تجویز شده است.

دکتر احمدی که شخصا کار فیزیوتراپی حدادی را پیگیری می‌کند، افزود: بنا به تجویز پزشک، حدادی باید 20 جلسه توانبخشی را سپری کند که با خواست خود این ورزشکار این کار در ایران و در فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌شود.

وی درباره روند توانبخشی حدادی گفت: تاکنون چهار جلسه فیزیوتراپی پشت سر گذاشته‌ایم که خوشبختانه سرعت بهبودی بسیار خوب است چرا که در همین چهار جلسه از میزان درد و تورم بسیار کاسته شده است و به محض اینکه تعداد جلسات فیزیوتراپی به 10 جلسه برسد روی راه رفتن و تقویت عضلات او کار خواهیم کرد.

دکتر احمدی گفت: قرائن و شواهد نشان می‌دهد روند بهبودی به سرعت سپری خواهد شد و این قهرمان ورزش کشور می‌تواند به ورزش حرفه‌ای خود ادامه دهد.

ارسال نظر: