دربی ۸۳ پایتخت؛

تساوی سرخابی‌ها در یک دیدار کسل کننده/ جدال برانکو و منصوریان برنده نداشت

کدخبر: 2062672

در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر، تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت

به گزارش گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر و از ساعت 17 امروز(جمعه) تیم‌های استقلال و پرسپولیس با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم رفتند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی در این دیدار حاضر شدند.

استقلال نیز با ترکیب سیدمهدی رحمتی، هرایر مگوئیان، مجید حسینی، رابسون جان‌واریو، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرزشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی به میدان رفتند .

دقیقه یک اولین حمله این دیدار توسط پرسپولیس انجام شد و سانتر محسن مسلمان توسط مهدی رحمتی دفع شود. دقیقه 7 شلیک تماشایی کاوه رضایی از روی ضربه ایستگاهی در فاصله 30 متری با واکنش بیرانوند مواجه شد و در برگشت بازیکنان استقلال در آفساید قرار گرفتند.

دقیقه 13 امید ابراهیمی به دلیل خطا روی فرشاد احمدزاده اولین کارت زرد بازی را از علیرضا فغانی دریافت کرد.

دقیقه 16 سانتر خطرناک امید ابراهیمی از سمت چپ با خروج تماشایی بیرانوند برای استقلال نتیجه‌ای در پی نداشت. دقیقه 19 پاس در عمق امید عالشاه برای علیپور با ضربه سر این بازیکن به مهدی طارمی رسید اما شوت طارمی توسط مجید حسینی دفع شد. دقیقه 21 اعتراض علی علیپور به دنبال برخورد این بازیکن با مجید حسینی با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد تا دو تیم در دریافت کارت زد یک‌یک شوند. دقیقه 25 ضربه ایستگاهی محسن مسلمان از روی خط محوطه جریمه به دیوار دفاعی استقلال برخورد کرد و در برگشت پاس علیپور به مهدی طارمی رسید که این بازیکن از شش قدم توپ را به بیرون زد.

دقیقه 31 به دنبال خطای رابسون جان واریو روی مهدی طارمی، سرخپوشان پایتخت صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که امید عالیشاه این ضربه را از فاصله 25 متری به دیوار دفاعی استقلال زد .

دقیقه 42 ضربه مهدی طارمی از پوشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 44 فرار علی علیپور از جناح راست دروازه استقلال با پاس به بیرون این بازیکن به مهدی طارمی در محوطه جریمه استقلال رسید تا این بازیکن با یک پاس به عقب امید عالیشاه را صاحب موقعیت کند اما ضربه عالیشاه با اختلاف از روز دروازه آبی پوشان به بیرون رفت.

دقیقه 48 پاس در عمق امید ابراهیمی در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس به جابر انصاری رسید که پاس زمینی و عرضی این بازیکن با اشتباه بیرانوند جلوی کاوه رضایی افتاد اما سنگربان سرخپوشان با جبران اشتباه خود ضربه رضایی را مهار کرد.

دقیقه 61 سانتر امید عالیشاه از سمت چپ خط دفاعی استقلال با ضربه سر مهدی طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64 پاس عمقی محسن مسلمان با ضربه مهدی طارمی همراه شد اما مجید حسینی با تکل به موقع مانع از رسیدن توپ به دروازه شد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه 69 فرشید باقری به دلیل خطا روی محسن مسلمان دومین کارت زرد آبی‌پوشان را دریافت کرد.

دقیقه 70 ضربه علی علیپور از کنج محوطه جریمه به راحتی در اختیار مهدی رحمتی قرار گرفت. در این دقیقه الکسی پلی‌یانسکی جانشین محمد انصاری شد که به دلیل مصدومیت امکان ادامه بازی را نداشت.

دقیقه72 سانتر امید عالیشاه از سمت راست خط دفاعی استقلال باز هم با ضربه مهدی طارمی از بالای دروازه استقلال با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 74 پاس در عمق عالی مهدی طارمی به علی علیپور رسید اما تکل به موقع مجید حسینی باعث بسته شدن زاویه شد و در ادامه ضربه علیپور از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80 سانتر فرشید باقری بر روی نقطه پنالتی پرسپولیس با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد اما این ضربه نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 81 علی قربانی جایگزین جابر انصاری شد تا استقلال نیز اولین تعویض خود را انجام دهد.

دقیقه 84 ولادیمیر پریموف جایگزین علی علیپور شد.

دقیقه 89 خسرو حیدری با متوقف کردن محسن مسلمان سومین کارت زرد استقلال را دریافت کرد.

دقیقه 1+90 احمد نوراللهی جایگزین امید عالیشاه شد.

دقیقه 2+90 پرتاب اوت حسین ماهینی در محوطه جریمه استقلال به کمال کامیابی‌نیا رسید و ضربه این بازیکن توسط مهدی رحمتی دفع شد اما در برگشت ولادیمیر پریموف در موقعیت آفسایدتوپ را وارد دروازه استقلال کرد که این گل مردود اعلام شد.

ارسال نظر: