زمزمه های عرفه در عید عبودیت

برنامه پخش زنده دعای عرفه از شبکه های تلویزیون

کدخبر: 2061424

همزمان با فرارسیدن روز نهم ذی‌الحجه، دعای پر فیض عرفه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز یک شنبه ۲۱ شهریور ماه از شبکه های مختلف سیما پخش می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شبکه یک سیما پخش «دعای عرفه» را ساعت 14:30 از مصلای تهران آغاز می‌کند. این دعا را میثم مطیعی قرائت می کند. همچنین مراسم برائت از مشرکین و قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص حج نیز در این زمان صورت می گیرد.

شبکه دو سیما، پخش دعای عرفه را از کربلای معلا، ساعت 15، توسط غلامرضازاده آغاز می کند.

شبکه سه آنتن را از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (ع) در دست گرفته تا مخاطبانش را از زمزمه «دعای عرفه» سید مهدی میرداماد و سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی بهره مند کند . این مراسم ساعت 16 آغاز می شود .

شبکه پنج سیما پخش «دعای عرفه» را از حرم عبدالعظیم حسنی بر عهده دارد. در این مراسم که از ساعت 14:30 آغاز می شود، محمدرضا طاهری دعای عرفه را می خواند .

شبکه قرآن و معارف سیما از حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) زمزمه های دعای عرفه را از زبان حجت الاسلام اسلامی مهر برای مخاطبانش پخش می کند. این مراسم ساعت 16 آغاز می شود.

دوربین های شبکه افق با استقرار در حسینیه هدایت، از ساعت 16 مراسم معنوی «دعای عرفه» را پخش می‌کند. قرائت این دعای شریف توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان صورت می گیرد.

ارسال نظر: