پایان هفته‌ای طوفانی در انتظار سمنان/ مسافران از توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند

کدخبر: 2060872

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از ورود سامانه بارشی به استان و احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها خبر داد و تاکید کرد: شهروندان و مسافران گرامی از توقف در بستر و حاشیه رودخانه­‌ها، زیر درختان و نقاط پرخطر و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ سرهنگ سیدمجتبی اشرفی گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس بررسی نقشه‌ های پیش­ یابی و تصاویر ماهواره­‌ای، سامانه بارش­ زایی از امروز وارد استان شده و بتدریج تا شنبه بیستم شهریور فعالیت دارد.

وی افزود: بر همین اساس در برخی ساعات، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط طوفان و گرد و خاک پیش­ بینی می­ شود. ضمن اینکه طی این مدت کاهش نسبی دمای هوا بین چهار الی هشت درجه را در استان خواهیم داشت.

اشرفی به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل­ ها و طغیان رودخانه­ های فصلی اشاره و تاکید کرد: شهروندان و مسافران گرامی از توقف در بستر و حاشیه رودخانه­ ها، زیر درختان و نقاط پرخطر و صعود به ارتفاعات و کوهنوردی خودداری کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از آمادگی کامل یگان­ های انتظامی و پلیس­ راه برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در هر شرایطی خبر داد و به عموم مردم توصیه کرد: در صورت بروز هر حادثه ای در محورهای استان، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.

ارسال نظر: