در حاشیه نشست گروه ۲۰ :

دیدار سه جانبه "اوباما"، "اولاند" و "مرکل" درباره اوضاع اوکراین

کدخبر: 2060428

روسای آمریکا، فرانسه و آلمان در حاشیه نشست گروه ۲۰ در چین، به منظور رایزنی درباره بحران اوکراین دیدار سه جانبه ترتیب دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: در ادامه دیدارهای جانبی در حاشیه نشست گروه 20 در چین، روسای کشورهای آمریکا، آلمان و فرانسه با هم دیدار سه جانبه ترتیب دادند.

سران کشورهای عضو گروه 20 برای شرکت در نشست این گروه روز گذشته خود را به هانگژو چین رساندند تا علاوه بر حضور در این اجلاس، از فرصت به دست آمده برای دیدارهای جانبی با دیگر همتایان خود استفاده کنند.

یکی از موضوعات اصلی مطرح در مذاکرات میان رهبران شرکت کننده در نشست امسال سران گروه 20، موضوع بحران سوریه بوده است و در مین ارتباط گفتگوهای فشرده‌ای بین مقامات آمریکایی و روسی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، مقامات ارشد سه کشور غربی حاضر در نشست هانگژو، به منظور رایزنی درباره بحران اوکراین نشست سه جانبه ترتیب دادند.

باراک اوباما، آنگلا مرکل و فرانسوا اولاند درباره آخرین مواضع آمریکا، آلمان و فرانسه در قبال بحران اوکراین رایزنی و تبادل نظر کردند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این دیدار منتشر نشده است. کشورهای غربی به بهانه بحران اوکراین و ادعای دخالت روسیه، از دو سال قبل تحریم‌هایی ضد مسکو را کلید زده‌اند.

ارسال نظر: