اصابت موشک "قاهر۱" ارتش یمن به فرودگاه "ابها" عربستان

کدخبر: 2059369

واحد موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک "قاهر یک" فرودگاه "ابها" واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع "قاهر 1" را به فرودگاه منطقه ای ابها در منطقه عسیر در خاک عربستان شلیک کرد.

همزمان واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه فرضه نهم در استان مارب را با موشک هدف قرار دادند.

در این حمله شماری از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند و انفجارهای پی در پی و شدیدی در محل تجمع این مزدوران روی داد.

واحد موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل های تجمع عناصر مسلح در منطقه الصبرین در استان الجوف یمن را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

در این حمله، تعدادی از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شده و یک دستگاه خودروی نظامی آنها منهدم شد.

شهادت 12 یمنی در تعز و صنعا

سه شهروند یمنی در حمله هوایی جنگنده های سعودی به دانشکده نظامی و خانه های مسکونی منطقه الروضه در بخش بنی حارث شهر صنعا شهید شدند.

در این حمله 17 نفر دیگر زخمی شدند که اکثر آنها زن و کودک بودند.

9 شهروند یمنی نیز در حمله هوایی جنگنده های سعودی به یک پارکینگ در دو راهی تعز به المخا شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند. جنگنده های ارتش سعودی همچنین جنایت هولناک دیگری در منطقه الصحن استان صعده مرتکب شدند. در حمله جنگنده های سعودی، یک خانه منهدم و ساکنان آنها که اکثرا زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.جنگنده های ارتش سعودی همچنین مناطق بخش نهم در استان صنعا را هدف قرار دادند.

این جنگنده ها 45 بار نیز بخش باقم در استان صعده و بخش نجران را بمباران کردند.

هواپیماهای سعودی دوبار نیز به مرکز پخش سیلندرهای گاز خانگی در استان حجه حمله کردند. مناطق مختلف استان صعده نیز شاهد حمله موشکی ارتش سعودی بود.

ارسال نظر: