احمد توکلی:

پیشنهاد معرفی "معاون‌ اول" توسط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایدۀ خوبی است/ از این پیشنهاد دفاع می‌کنم

کدخبر: 2059366

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: پشنهاد معرفی "معاون اول" از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم، ایده خوبی است؛ من از پیشنهاد دفاع می‌کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احمد توکلی در گفتگویی در رابطه با ایده جدید اصولگرایان مبنی بر معرفی گزینه معاون اول از سوی کاندید ریاست جمهوری دوازدهم، گفت:این پیشنهاد از سوی آقای محمدجواد لاریجانی مطرح شد و به نظر من پیشنهاد بسیار خوبی است.

وی افزود: من از پیشنهاد معرفی معاون اول از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم دفاع می‌کنم. باید اینکار انجام شود.

توکلی در رابطه با این موضوع که چقدر احتمال می دهد اصولگرایان در این موضوع به اتفاق نظر برسند، گفت: من نمی‌دانم این پیشنهاد چقدر احتمال اجرایی شدنش باشد اما من اگر بودم حتما این کار را می‌کردم.

این نماینده ادوار مجلس در پاسخ به این سوال که «گمان می‌کنید چه کسانی به عنوان معاون قابلیت مطرح شدن دارند»، اظهار کرد: من که در این فضا نیستم تا بتوانم در این مورد نظر بدهم.

6 شهریورماه بود که سخنی از زبان محمدجواد لاریجانی مطرح شد تا پیام تازه ای را از گعده‌های انتخاباتی اصولگرایان مخابره کند. لاریجانی در پیشنهادی گفته بود:« در انتخابات آینده کاندیدای ریاست‌جمهوری و معاون اولش هر دو به مردم عرضه شوند. معاون اول در تشیخص گرایش اجرایی رئیس‌جمهور موثر است.»

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر: