چمران درباره پرونده انتشار واگذاری املاک:

منتظر بیانیه رسمی قوه قضائیه هستیم

کدخبر: 2059247

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که چرا باید یک طرح سوال سازمان بازرسی تبدیل به یک خبر رسمی و تایید شده شود، گفت: امیدواریم قوه قضاییه ابعاد این اتفاق را بررسی کرده و نتایج آن را به صورت رسمی و عمومی اعلام کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پرونده انتشار گزارش واگذاری املاک در شهرداری تهران، موضع‌گیری رسمی داشته است، پاسخ داد: انتظار داشتیم سازمان بازرسی درباره ابعاد این پرونده و مسائل آن بیانیه صادر کند و به طور مستقیم مسایل را روشن کند.

چمران اظهار کرد: این خواسته خود را با مسولان قضایی و سازمان بازرسی مطرح کرده ایم و اعلام شد شخص آقای اژه‌ای در این باره صحبت کرده و واقعیات را منعکس می‌کنند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اظهار نظر دادستان کل کشور گواهی دیگر بر این موضوع بوده که گزارشی وجود ندارد و محسنی اژه‌ای از قول بدنه قوه قضاییه بر این موضوع صحه گذاشته است.

چمران افزود: این مسئله بازی با آبروی کسانی بوده که برای رفع ابهام حاضر شده‌اند همه را به خانه اشان دعوت کنند تا حقیقت دیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با ورود قوه قضاییه مشخص شود چگونه یک سوال نهاد بازرسی به گونه‌ای مطرح می‌شود که به یک گزارش مسجل تبدیل شده و هزاران تحلیل هم درباره آن منتشر شده که فضای جامعه و اعتماد مردم به نمایندگانشان را تحت تأثیر قرار داده است.

ارسال نظر: