اختصاصی نسیم آنلاین//

حمایت روسای هیات‌های تکواندو از تکواندوکاران و پولادگر

کدخبر: 2059051

به دنبال نتایج ضعیف تکواندوکاران در المپیک، روسای هیات‌های تکواندو سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از محمدپولادگر حمایت کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به دنبال نتایج ضعیف تکواندوکاران در المپیک ریو، روسای هیات‌های تکواندو سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن قبول عملکرد ضعیف از محمد پولادگر، ورزشکاران و مربیان تیم ملی حمایت کردند.

متن بیانیه که در اختیار «نسیم آنلاین» قرار گرفته است به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم ملت بزرگ ، شریف و فهیم ایران اسلامی

با سلام و احترام،

بر هیچ دیده آگاه و منصفی پوشیده نیست که در طی دو دهه گذشته فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با نگاه ارزش محور خویش افتخارات فراوانی را در عرصه های مختلف برای شما ملت شریف به ارمغان آورده و اطمینان داریم حافظه تاریخی ملت بزرگ، زحمات فرزندان خویش را هیچ گاه از یاد نخواهد برد. کسب دو عنوان قهرمانی جهان که مزین به پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب گردید بیانگر برنامه ریزی صحیح و مدبرانه این فدراسیون و مدیران خدوم آن بوده است. با نگاهی اجمالی به مهمترین افتخارات کسب شده از جمله قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان در دو بخش دختران و پسران ، قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان در بخش دختران ، نایب قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان در بخش پسران، کسب عنوان ارزنده قهرمانی در بازیهای آسیایی ومسابقات قهرمانی آسیا و کسب افتخارات ارزشمند در ادوار گذشته المپیک، حضور مقتدرانه بیش از هفده سال بر سکوهای قهرمانی جهان و همچنین کسب اولین مدال المپیکی تاریخ ساز ورزش کشور در بخش بانوان مبین برنامه ریزی هوشمندانه و توجه به زیر ساخت های اساسی ورزش کشور توسط فدراسیون تکواندو بوده است. ما خود نیز بر این باوریم که علیرغم همه تلاش های صورت گرفته، نتایج کسب شده در المپیک گذشته آنچنان که زیبنده شما مردم عزیز کشورمان بود محقق نگردید و یقینا" با بررسی های همه جانبه و آسیب شناسی این موضوع در رفع نقاط ضعف و کاستی ها با جدیت کامل تلاش خواهیم کرد. اما آنچه که این روزها دل خانواده بزرگ تکواندو کشور را به درد آورده است هجمه ها و نقدهای غیر منصفانه ای است که بر این خانواده روا داشته می شود! آیا شایسته است فدراسیونی که مدیر موفق آن همواره در طول سالهای متمادی به عنوان مدیریت اخلاق مدار ورزش کشور در حوزه های مختلف مورد تقدیر قرار گرفته است این گونه مورد بی مهری و اهانت های ناصواب قرار گیرد؟.

آیا شایسته است قهرمانان با اخلاق و مربیان زحمتکش تکواندو که همواره با کسب افتخارات بزرگ موجبات شادی مردم عزیزمان را فراهم آورده اند اینچنین مورد کم لطفی قرار گیرند؟!

لذا ما روسای هیاتهای تکواندو سراسر کشور به نمایندگی از این خانواده بزرگ ضمن حمایت همه جانبه خود از مدیران ، مربیان و قهرمانان شایسته تکواندو کشورمان انتظار داریم همچون گذشته با حمایتهای همه جانبه خود موجبات افتخار آفرینی ها و موفقیتهای مجدد در عرصه های مختلف را فراهم آورید.

با تجدید احترام روسای هیات‌های تکواندو سراسر کشور"

ارسال نظر: