نامه آباد به قالیباف: از منتشرکنندگان خبر کذب املاک نجومی شکایت خواهم کرد

کدخبر: 2058984

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اخبار منتشرشده در خصوص املاک نجومی گفت: شکایت شخصی خود را از منتشرکنندگان این خبر کذب در مجامع قضایی مطرح خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، معصومه آباد در ارائه نطق پیش از دستور در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هفته‌ای که گذشت بسیار سخت و دردآور بود.

وی ادامه داد: اخباری که در رسانه‌ها پخش شد، بدون روشنگری و تفهیم اتهام بوده است، لذا باید پس از اینکه موضوعی اثبات شود در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و موجب دردمند شدن شهروندان از شنیدن این اخبار شدند.

وی افزود: در همین رابطه نامه‌ای را به شهردار تهران نوشته‌ام که ارائه می‌کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در این نامه امده است: این هفته شهر در التهاب خبری بوده است که به حوزه مدیریت شهری مربوط می‌شود و شهروندان، متحیر و پی‌درپی خبرهایی می‌شنوند که می‌تواند اعتماد آنها را خدشه‌دار کند. پس از خبر فیش‌های نجومی، خبری با عنوان املاک نجومی به چشم می‌خورد که کام مردمی را تلخ کرده که از پس اجاره ماهیانه منزل مسکونی خود برنمی‌آیند.

آباد در قرائت ادامه این نامه گفت: از بد حادثه، نام پنج تن از اعضای شورای شهر در این لیست منتشر شده، اینجانب ضمن اینکه شکایت شخصی خود را از منتشرکنندگان این خبر کذب در مراجع قضایی مطرح خواهم کرد، جدای از شخصیت و هویت حقیقی، برخود لازم می‌دانم در جایگاه عضو شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نماینده مردم که مسکن بزرگترین دغدغه معیشتی آنها محسوب می‌شود، جهت تنویر افکارعمومی، اقدام عاجل صورت پذیرد.

وی خطاب به قالیباف گفت: در سخنرانی روز 6 شهریور 95 در سالن همایش‌های برج میلاد در راستای این خبر اعلام کردیم که همه اقدامات انجام گرفته، برابر قانون بوده است. بنده به عنوان عضوی که شاهد تلاش‌های مؤثر شما در بهبود توسعه شهری و رفع مشکلات شهر و شهروندان تهران بوده‌ام، از شما به عنوان شهردار تهران تقاضا دارم در مقام پاسخگویی صریح در درجه اول به اذهان عمومی و بعد شورای شهر موضوع به صورت موردی توضیح و دراختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

وی خطاب به قالیباف گفت: در شفاف‌سازی‌ها از بنده شروع کنید. حداقل این اقدام گامی در جهت روشنگری است. بیان حقیقت، مطالبه‌ بر حق مردم تهران است و همیشه شایعات در فضای خلأ اطلاعات شکل می‌گیرد و با این اقدام، حداقل بسیاری از ابهامات برای مردم که به دنبال بازی‌های سیاسی نیستند روشن می‌گردد، چرا که مردم ذی‌حسابان اصلی هستند.

آباد ادامه داد: در پایان از درگاه حضرت حق مسئلت دارم که دغدغه حفظ نظام و ارزش‌های آن برای تک‌تک مسئولین، دغدغه بالاتر از دغدغه‌های شخصی باشد و اگر کسی در مظان اتهام قرار می‌گیرد، در مقام پاسخگویی شفاف قرار گیرد.

شهردار محترم از من شروع کنید. حداقل این اقدام گامی در جهت روشنگری است. بیان حقیقت مطالبه بر حق مردم تهران است و همیشه شایعات در فضای خلاء اطلاعات شکل می گیرد و با این اقدام حداقل بسیاری از ابهامات برای مردم که به دنبال بازی های سیاسی نیستند روشن می گردد چرا که مردم ذی حسابان اصلی هستند.

در پایان از درگاه حضرت حق مسالت دارم که دغدغه حفظ نظام و ارزش‌های آن برای تک تک مسئولین دغدغه‌ای بالاتر از دغدغه‌های شخصی باشد و اگر کسی در مظان اتهام قرار می‌گیرد در مقام پاسخگویی شفاف قرار گیرد.

ارسال نظر: