شب گذشته در ایستگاه فرهنگسرا

نقص فنی پله‌برقی مترو ۱۸ نفر را روانه بیمارستان کرد

کدخبر: 2058689

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: نقص فنی در یکی از پله برقی‌های ایستگاه مترو(خط ۲) فرهنگسرا باعث مصدومیت ۲۰ نفر شد و تکنیسین‌های اورژانس ۱۸ نفر از مصدومین را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن عباسی گفت: ساعت 22 شب گذشته حادثه نقص فنی در پله برقی ایستگاه فرهنگسرا به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و با توجه به حجم زیاد مصدومین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس به همراه تعدادی از تکنیسین های اورژانس و سه مدیر جانشین عملیاتی اورژانس شرق تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه یکی از پله های برقی ایستگاه مترو فرهنگسرا به هنگام حرکت دچار نقص فنی(حرکت معکوس) شد و 20 نفر از مسافران دچار مصدومیت شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: تکنیسین های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی 18 نفر از مصدومین را برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستانهای امام خمینی(ره)، امام حسین(ه)، شهدای تجریش و طالقانی منتقل کردند.

به گفته عباسی این مصدومین از نواحی مختلف اندامها به ویژه دست و پا دچار مصدومیت شده بودند و همچنین بیشتر این مصدومین در سنین 30 تا 35 سال قرار داشتند.

گفتنی است، ساعت 21:40 شب گذشته زنجیر پله برقی در ایستگاه فرهنگسرا دچار نقص فنی شد.

ارسال نظر: