قابل توجه منتقدان، خبرنگاران، صنوف سینمایی و فعالان فرهنگی

فراخوان اینترنتی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای ثبت‌نام کارت‌های ویژه جشنواره

کدخبر: 2057300

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای ثبت‌نام اینترنتی کارت‌های ویژه خود از طریق سایت جشنواره فراخوان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، با اعلام این خبر افزود: ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور استفاده بهینه و کامل اصحاب رسانه‌های گروهی و اهالی و علاقمندان حوزه سینما و هنر انقلاب از برنامه‌های این رویداد مهم سینمایی، به طور محدود از میان واجدین شرایط ثبت‌نام بعمل آورده و نسبت به صدور کارت ویژه برای آنان اقدام می نماید.

در این خبر؛ مهلت ثبت‌نام برای ارسال مدارک جهت صدور کارت ویژه تا تاریخ 8/6/95 اعلام شده است.

بر پایه این خبر، در این فراخوان ردیف‌های جداگانه ای برای چهار گروه شامل: منتقدان و خبرنگاران، شرکت‌کنندگان جشنواره، صنوف سینمایی و سایر فعالان فرهنگی طراحی و پیش‌بینی شده است و علاقمندان و متقاضیان در این گروه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی http://moqavematfilmfest.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. روابط عمومی جشنواره مقاومت توضیح داد: با انتخاب هرکدام از گروه‌ها، تکمیل فرم ارائه شده همراه با ارسال اینترنتی مدارک مورد نیاز ضروریست.

در همین راستا ضمن اشاره به این نکته که " تکمیل و ارسال فرم به منزله قطعیت صدور کارت نمی‌باشد"، موارد لازم در خصوص ثبت‌نام گروه‌ها بدین شرح اعلام گردیده است:

فرم ویژه منتقدان و خبرنگاران: ارسال تصویر پشت و روی کارت خبرنگاری یا کارت انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی با اعتبار کافی و یا معرفی‌نامه با مهر و امضای مدیر رسانه الزامی است.

* حضور گروه‌های رادیویی و تلویزیونی از طریق هماهنگی و دریافت معرفی‌نامه از سوی روابط عمومی جشنواره امکان پذیر است.

فرم ویژه شرکت کنندگان: این فرم شامل کلیه افرادی است که مبادرت به ارسال اثر به جشنواره نموده اند و لیکن آثارشان در بخش مسابقه پذیرفته نشده است.

فرم ویژه اعضای صنوف سینمایی: ارائه تصویر از کارت عضویت در یکی از صنوف خانه سینما و یا معرفی‌نامه مهر و امضا شده توسط رییس صنف الزامی است.

فرم ویژه فعالان فرهنگی: این بخش به دارندگان کارت بسیج، طلاب حوزه علمیه، اعضای جبهه فکری و فرهنگی انقلاب و هنرجویان فعال در حوزه هنر انقلاب متناسب با شرح فعالیت و سابقه آنان در حوزه های یادشده اختصاص دارد.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی" به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر: