شکست لیورپول و پیروزی چلسی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس

کدخبر: 2056638

هفته دوم لیگ برتر انگلیس با شکست لیورپول برابر برنلی و پیروزی چلسی در خانه واتفورد پیگیری شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هفته دوم لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری پنج دیدار ادامه پیدا کرد که در مهم‌ترین آنها تیم‌های فوتبال چلسی و لیورپول برای اولین بار در فصل جدید تن به شکست دادند.

در مهم‌ترین بازی چلسی میهمان واتفورد بود و برابر این تیم با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. چلسی در شرایطی موفق به کسب سه امتیاز این بازی و در مجموع شش امتیازی شد که گل نخست را در دقیقه 55 دریافت کرد.

این گل را اتینه کاپوئه برای واتفورد به‌ثمر رساند. این گل اما پایان داستان بازی نبود، چرا که میچی باتشوای بازیکن جدید آبی‌‌پوشان لندن اما در دقیقه 80 کار را برای تیم تحت‌ِهدایت آنتونیو کونته به تساوی کشاند و هفت دقیقه پس از او دیه‌گو کاستا دومین گلی چلسی را هم به‌ثمر رساند تا میهمان لندنی بازی باخته را در عرض هفت دقیقه ببرد.

لیورپول نیز که به خانه برنلی رفته بود، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد. سم ووکز در دقیقه 2 و آندره گری در دقیقه 37 گل‌های این بازی را برای برنلی میزبان به‌ثمر رساندند تا اولین شکست فصل در کارنامه شاگردان یورگن کلوپ ثبت شود.

در دیگر بازی مهم امشب، تاتنهام با تک گل دقیقه 83 ویکتور وانیاما موفق شد مهیمانش کریستال پالاس را شکست دهد و اولین پیروزی فصلش را کسب کند.

در دیگر دیدارها هال‌سیتی با دو گل سوانزی را شکست داد و اورتون با نتیجه ۲ بر یک از سد وست برومویچ گذشت.

سایر دیدارهای این هفته فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

ارسال نظر: