اختصاصی «نسیم آنلاین»:

زلزله مدیریتی در سرمایه‌گذاری صنعت بیمه!/ مدیر متخلف بیمه مرکزی همچنان رئیس هیات مدیره است!

کدخبر: 2056556

در ترکیب هیات مدیره شرکت مذکور، سید مرتضی حسنی عقدا و محمدمهدی محمودی بدون تغییر در ترکیب هیات مدیره، تا اینجای کارماندگار شده‌اند.

خبرنگار «نسیم آنلاین» اطلاع یافت که به تازگی هیات مدیره و مدیریت عاملی شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه دستخوش تغییر و تحول جدی شده و "حسن خوشپور"، مدیر عامل این شرکت، جای خود را به علی لطفی داده است.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» ، در آخرین تغییر و تحولات جاری،" محمد رضا رستمی"، "همایون شیخ الاسلامی"،"حسن خوشپور" و" لطفی"، از این مجموعه وداع کرده و "علی لطفی"،"نخجوانی" و"نراقی" جایگزین نفرات مذکور شده اند.

این گزارش می‌افزاید: در ترکیب هیات مدیره شرکت مذکور،"سید مرتضی حسنی عقدا" و "محمدمهدی محمودی" بدون تغییر در ترکیب هیات مدیره، تا اینجای کارماندگار شده اند.

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه (سهامی عام) درسال 1375 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و از سال 1378 با نماد " وبیمه " به عنوان دویست و هشتاد و هفتمین شرکت در فهرست نرخ های بورس درج شده است.

ازقرار معلوم، 21.2 درصد سهام این شرکت متعلق به بیمه مرکزی و 10 درصد دیگر سهام آن هم متعلق به صندوق بازنشستگی بیمه مرکزی بوده که در این بین، بیمه ایران هم 4.2 درصد این شرکت را از آن خود کرده است.

ارسال نظر: