المپیک ریو - ۲۰۱۶

درخواست هاشمی از روحانی: به علیزاده پاداش مدال طلا بدهید

کدخبر: 2056268

رئیس کمیته ملی المپیک از رییس جمهور درخواست کرد برای مدال ارزشمند و تاریخی کیمیا علیزاده پاداش مدال طلا در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، بعد از کسب مدال ارزشمند کیمیا علیزاده بعنوان اولین مدال المپیکی بانوان که توسط جوانترین بانوی محجبه و با حفظ حجاب اسلامی بدست آمد کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از حسن روحانی، رئیس جمهور درخواست کرد برای مدال تاریخی و ارزشمند کیمیا علیزاده پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.

کیومرث هاشمی در این باره اظهار داشت: مدال برنز کیمیا علیزاده از آن حیث برای ورزش کشورمان ارزشی دو چندان دارد که بعد از سالیان طولانی سرانجام بانوان کشورمان طلسم بی‌مدالی در بازی‌های المپیک را شکسته و به جرگه مدال‌آوران در المپیک پیوستند لذا از دکتر روحانی، رئیس جمهور محترم که همواره حامی ورزش بوده‌اند درخواست داریم تا برای برنز ارزشمند علیزاده بعنوان اولین مدال المپیکی بانوان و جوانترین ایرانی کسب کننده مدال المپیکی پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.

او تصریح کرد:بدون تردید کسب مدال برنز علیزاده آنهم در سن ۱۸ سالگی برگ تازه‌ای در ورزش بانوان کشورمان ورق خواهد زد تا از این پس بانوان محجبه کشورمان دوشادوش مردان در میدان المپیک به افتخار آفرینی بپردازند.

ارسال نظر: