دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده شهدا و آزادگان کهگیلویه و بویراحمدی + تصاویر

کدخبر: 2054973

همزمان با سفر استانی دولت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا و آزادگان کهگیلویه و بویراحمدی دیدار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی عصر امروز در سفر استانی هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهیدان «علی‌صفدر و یارمحمد افروز» و جانباز سرافراز 70درصد علی‌محمد قاسمی و جانباز و آزاده سرافراز سید حمزه اکوانی از آنان دلجویی و از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها گفت: من حامل سلام و درود مقام معظم رهبری برای شما هستم، ایشان برای دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و توجه به مسائل و مشکلات آنها توصیه‌های فراوانی به ما کرده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به فداکاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران در عرصه‌های مختلف ادامه داد: بنده به نیابت از رئیس‌جمهوری و هیأت دولت برای دیدار با کسانی که انقلاب و اسلام را یاری کردند در اینجا حضور دارم و از صبر، فداکاری و استقامت شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر می‌کنم و اجر و ثواب صبر و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران و همسران آنان نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی با بیان اینکه در به ثمر رسیدن نهال انقلاب اسلامی، مجاهدت‌ها و رشادت‌های همسران شهدا و جانبازان بسیار مشهود است، گفت: ما تمام توان خود را برای خدمت به ایثارگران به کار می‌گیریم هر چند این خدمت ذره‌ای از زحمات و ایثار این عزیزان را جبران نمی‌کند و امروز باید بدانیم امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است و همه باید قدردان آنها باشیم.

این مسؤول گفت: در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی جمعی با تقدیم شهید و جانباز تلاش و ایثار کردند و در این مسیر سخت، آزادگان نیز با تحمل رنج اسارت حق زیادی به گردن ما دارند.

گفتنی است، در این دیدارها خانواده شهیدان افروز ابعاد شخصیتی این شهیدان بزرگوار را بیان کردند و جانباز سرافراز 70 درصد محمدعلی قاسمی و جانباز و آزاده سرافراز 9 سال اسارت سید حمزه اکوانی نیز به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و مشقت‌هایی که در این راه متحمل شده‌اند، پرداختند.

استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن دفاع جانانه غیور مردان و زنانش از آب و خاک میهن 1850 شهید، 9000 هزار جانباز و قریب به 318 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظر: