المپیک ریو - ۲۰۱۶

نتایج ورزشکاران ایران در روز نخست/ احمدی در تفنگ بادی ۱۰ متر ششم شد و تمامی نمایندگان تنیس روی میز حذف شدند

کدخبر: 2052515

نخستین روز از رقابت‎های المپیک ۲۰۱۶ ریو در حالی امروز به پایان رسید که الهه احمدی مانند المپیک لندن در رده ششم قرار گرفت و سه عضو تیم تنیس روی میز ایران از گردونه مسابقات کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، نخستین روز از رقابت‎های المپیک 2016 ریو امروز برگزار شد و الهه احمدی و نجمه خدمتی در رشته تفنگ بادی 10 متر به ترتیب در رده‌های ششم و یازدهم قرار گرفتند.

مهسا جاور دیگر نماینده ایران در روز نخست و در رشته روئینگ بود. او در قایقرانی در بین 6 ورزشکار در جایگاه چهارم قرار گرفت و راهی جدول بازنده‎ها شد و امکان صعود به دور بعدی مسابقات را برای خود زنده نگه داشت.

قادر میزبانی، آروین گودرزی و میرصمد پورسیدی سه رکابزن ایران در مسابقات استقامت جاده بودند که هیچ کدام به خط پایان نرسیدند.

در تنیس روی میز ندا شهسواری در دیداری نزدیک با نتیجه 4 بر 3 بازی را به نماینده بلاروس واگذار کرد و حذف شد. نیما عالمیان پس از برد مقابل حریف 16 ساله آمریکایی، مقابل نماینده رومانی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و حذف شد. نوشاد عالمیان پس از استراحت در دور نخست در مصاف با بویان توکیچ اسلوونیایی 4 بر یک شکست و خورد و حذف شد.

ارسال نظر: