کدخدایی:

نشست‌های مشترک مجلس و شورای نگهبان هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود

کدخبر: 2049303

سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و این شورا در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: مقرر شد که این جلسات هر دو هفته یکبار برگزار شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباسعلی کدخدایی روز یکشنبه در کانال تلگرامی شخصی اش نگاشت: هفته قبل یکی از نمایندگان محترم مجلس از کمیسیون آموزش طی پیامکی درخواست کرد جلسه ای بین چند تن از نمایندگان مجلس و حقوقدانان شورا برگزار شود که تاریخ تشکیل به امروز بعد ازظهر رسید و امروز هم مجلس تعطیل بود.

وی ادامه می دهد: تعدادی نتوانستند حضور داشته باشند و برخی از حقوقدانان شورا نیز به دلیل گرفتاری به جلسه نرسیدند. سه نفر از نمایندگان محترم و چهار نفر از حقوقدانان شورا به اضافه برخی ازکارشناسان مرکز تحقیقات شورا حاضر بودند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطر نشان کرد: نکات خوبی از سوی اعضا نسبت به عملکرد مجلس و شورا مطرح شد. یک نوع آسیب شناسی هر دو نهاد و اراده برای حل این مشکلات مطرح شد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.

کدخدایی تصریح کرد: مقرر شد جلسات ادامه یابد و محورهای مورد بحث از سوی نمایندگان عزیز مطرح شود تا در نوبت های بعد در جهت حل آنها با کمک رئیس و هیات رئیسه محترم مجلس اقدام لازم انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: همچنین توافق شد فعلا هر دو هفته جلسات مشابه و با حضور اعضای بیشتر تشکیل تا بتوان در پیگیری تصویب و اجرای قوانین گام های موثرتری برداریم.

ارسال نظر: