رییس جدید پژوهشکده نظام‌های اسلامی منصوب شد

کدخبر: 2049275

طی حکمی از سوی رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌الاسلام میرمعزی به عنوان رییس جدید پژوهشکده نظام‌های اسلامی این پژوهشگاه منصوب شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام سیدحسین میرمعزی از سوی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به ریاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی این پژوهشگاه منصوب شد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام میرمعزی از سال 1377 همکاری خود را با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به عنوان مدیر گروه اقتصاد این پژوهشگاه آغاز کردند. وی تاکنون بیش از ده جایزه علمی در جشنواره‌های مختلفی نظیر جشنواره مطبوعات اسلامی، جشنواره اقتصاد اسلامی، جشنواره بین المللی فارابی، کتاب سال جمهوری اسلامی و کتاب سال حوزه کسب کرده است.

همچنین آیت الله رشاد طی نامه‌ای نیز مراتب تشکر خود را از رییس پیشین پژوهشکده حجت‌الاسلام علی محمدی ابراز کرد. وی در این نامه بیان داشت: خدمات و حسنات جناب‌ عالی در دوره‌ تصدی ریاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی مایه امتنان این‌ جانب است؛ بدین ‌وسیله به جهت تلاش‌‌های خالصانه و بی ‌شائبه‌تان صمیمانه از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم پژوهشکده همچنان مانند همیشه از نظریات کارشناسانه و همکاری مغتنم شما که از ارکان پژوهشگاه هستید بهره‌‌مند شود.

براساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه رییس پیشین و جدید پژوهشکده ‌نظام‌های اسلامی روز گذشته، (یکشنبه ۲ مرداد) در هشتصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای پژوهشگاه صورت گرفت.

ارسال نظر: