آخرین مهلت ثبت‌نام کتب درسی برای دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی

کدخبر: 2049250

آن دسته از دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی که موفق نشدند در مهلت مقرر ثبت نام کتاب درسی خود را انجام دهند، تا پنجم مرداد برای ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی مهلت دارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برای آن دسته از دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی که موفق نشدند در مهلت مقرر ثبت نام کتاب درسی خود را انجام دهند، بازه زمانی از بیستم تیر تا پنجم مرداد درنظر گرفته شد، بنابراین دانش آموزان پیش دانشگاهی تنها تا روز سه شنبه این هفته برای ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی http://irtextbook.ir/ مهلت دارند.

دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی که ثبت سفارش را انجام داده‌اند، در صورت تغییر رشته و زبان برای اصلاح سفارش نیز تا پنجم مرداد مهلت دارند.

همچنین آن دسته از دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام کتاب درسی را انجام نداده‌اند، می‌توانند برای ثبت و پرداخت سفارش از 25 مرداد تا 10 شهریور به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.

بر این اساس دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی که ثبت سفارش انجام داده‌اند، در صورت جابجایی محل تحصیل و تغییر پایه (مردودی، جهشی)، برای اصلاح سفارش خود تا روز دهم شهریور ماه مهلت دارند.

لازم به یادآوری است:

ـ مدارس از طریق سامانه سناد، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام می‌کند لذا از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.

ـ دانش آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق همین سامانه نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند. شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، "رمز عبور" آن ها به سامانه است و در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد، لازم است مراتب با ارائه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل اطلاع داده شود تا با اصلاح اطلاعات سامانه سناد، ثبت سفارش و مشاهده اطلاعات سفارش، امکان پذیر شود.

ـ کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: