مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در لیگ پانزدهم

مهدی طارمی بهترین بازیکن و ویسی برترین مربی شد/ ده‌خسوس، حسینی، ابراهیمی، طارمی و ترابی در جمع بهترین‌ها

کدخبر: 2049210

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مربیان، داوران و جمع زیادی از اهالی خانواده فوتبال ایران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مربیان، داوران و جمع زیادی از اهالی خانواده فوتبال ایران و مسئولان وزارت ورزش و مسئولان کشوری و لشگری از ساعت 22:50 در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد.

مهدی تاج در ابتدای مراسم به عنوان نخستین سخنران در جایگاه قرار گرفت و درباره برگزاری لیگ برتر و شرایط و ضوابط مربوط به آن سخن گفت.

بهترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان در فصل 95-94: شبنم بهشت از تیم شهرداری سیرجان.

بهترین گلزن لیگ فوتبال بانوان در فصل 95-94: سارا قمی از تیم ملوان بندر انزلی.

بهترین بازیکن لیگ دسته اول در فصل 95-94: امین قاسمی‌نژاد از ماشین سازی تبریز، امیر زلیکانی از تیم صنعت نفت آبادان و پیمان رنجبری از تیم شهرداری اردبیل نامزد دریافت این جایزه بودند که قاسمی‌نژاد این عنوان را برای خود کرد.

بهترین گلزن لیگ دسته اول در فصل 95-94: حمید کاظمی از تیم نساجی مازندران.

بهترین داور و کمک داور فوتبال بانوان: انسیه مافی‌نژاد به عنوان برترین کمک‌داور و سلطنت نوروزی به عنوان بهترین داور فوتبال بانوان انتخاب شدند.

بهترین کمک داور فوتبال ایران فصل 95-94: محمدرضا ابوالفضلی، رضا سخندان و بابک داوری سه نامزد دریافت این جایزه بودند که ابوالفضلی به عنوان بهترین کمک داور فوتبال ایران در فصل 95-94 انتخاب شد.

بهترین داور فصل پانزدهم: اشکان خورشیدی، بیژن حیدری و محسن ترکی نامزدهای این بخش بودند. با رأی هیات داوران، جایزه بهترین داور فصل پانزدهم به محسن ترکی رسید.

بهترین هیأت فوتبال ایران در فصل 95-94: از بین هیأت‌های استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان و تهران، جایزه بهترین هیأت فوتبال در سال 95-94 به هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی رسید.

بهترین بازیکن اخلاق فوتبال ایران در لیگ پانزدهم: مهدی رجب‌زاده، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان، علیرضا عزتی، هافبک تیم نفت تهران و محمد انصاری، مدافع پرسپولیس نامزد این بخش بودند که جایزه بازیکن اخلاق در فصل 95-94 به انصاری رسید.

بهترین هیأت فوتبال ایران در اقدامات فرهنگی در فصل 95-94: هیأت فوتبال استان خوزستان.

تیم اخلاق در لیگ پانزدهم: جایزه باشگاه اخلاق فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تعلق گرفت.

بهترین تیم فوتبال ایران در فصل 95-94: استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس نامزدهای این بخش بودند که تیم استقلال خوزستان به عنوان بهترین تیم فوتبال ایران در فصل 95-94 انتخاب شد.

بهترین گزارشگر فصل پانزدهم: در ادامه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران، برگزارکنندگان مراسم از عادل فردوسی‌پور، تهیه‌کننده و مجری پربیننده‌ترین برنامه فوتبالی تلویزیون به عنوان بهترین گزارشگر فصل پانزدهم تقدیر کردند.

بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران در فصل 95-94: فرناندو ده‌خسوس از استقلال خوزستان، مهدی رحمتی از استقلال و رشید مظاهری از ذوب‌آهن اصفهان نامزد این بخش بودند که جایزه این بخش به ده‌خسوس رسید.

بهترین مدافع لیگ پانزدهم: موسی کولیبالی از استقلال خوزستان، محمد طیبی از استقلال خوزستان و سید جلال حسینی از نفت تهران نامزدهای این بخش بودند که جایزه بهترین مدافع فصل پانزدهم را به سیدجلال حسینی رسید.

بهترین هافبک فوتبال ایران در فصل 95-94: سروش رفیعی از تراکتورسازی تبریز، کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس و امید ابراهیمی از استقلال تهران نامزد کسب جایزه بهترین هافبک فصل بودند که جایزه این بخش را ابراهیمی برای خود کرد.

بهترین مهاجم و گلزن فوتبال ایران در فصل 95-94: محمد ابراهیمی از تیم گسترش فولاد تبریز، مهرداد محمدی از تیم راه‌آهن و مهدی طارمی از تیم پرسپولیس نامزدهای بهترین مهاجم بودند که این جایزه به مهدی طارمی رسید.

در ادامه این مراسم از علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان به پاس حضور 14 ساله‌اش در هیئت فوتبال این استان تقدیر به عمل آمد.

برترین پدیده فوتبال ایران در لیگ پانزدهم: جایزه بهترین بازیکن زیر 23 سال یا به عبارتی پدیده لیگ برتر در فصل پانزدهم از بین مهدی ترابی از سایپا، دانیال ماهینی از استقلال خوزستان و مهرداد محمدی از راه‌آهن به بازیکن جوان تیم ساپا، مهدی ترابی رسید.

بهترین مربی فوتبال ایران در فصل 95-94: یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس و عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در این بخش نامزد بودند که جایزه هم به ویسی رسید.

بهترین بازیکن فوتبال ایران در فصل 95-94: سیدجلال حسینی، مدافع نفت تهران، امید ابراهیمی، هافبک استقلال و مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نامزدهای بخش بهترین بازیکن فوتبال ایران بودند که جایزه این بخش را طارمی برای خود کرد.

ارسال نظر: