ترک همدانی خبر داد:

۱۴ شهریور، زمان تشکیل جلسه دادگاه مرتضوی

کدخبر: 2049147

وکیل مدافع جمعی از کارگران درمورد پرونده سعید مرتضوی از برگزاری جلسه دادگاه مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی در روز ۱۴ شهریور امسال خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ مصطفی ترک همدانی گفت: موضوع این دادگاه مربوط به تامین اجتماعی است و به همین منظور پرونده سعید مرتضوی به شعبه 1057 دادگاه کیفری ارسال شده است.

وی اظهارکرد: پرونده سعید مرتضوی روز شنبه 26 تیرماه از دادسرا به این شعبه دادگاه واصل شده است.

وی با بیان اینکه زمان تشکیل جلسه دادگاه از سوی رییس شعبه تعیین شده است و گفت: در زمان تعیین شده دادگاه رسیدگی به این پرونده روز یکشنبه 14 شهریور برگزار می‌شود.

درمجموع سه جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته در شعبه 1057 دادگاه کیفری 2 ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت بصورت غیرعلنی برگزار شد.

در جلسه نخست که در آبان سال گذشته برگزار شد، به بخشی از پرونده یعنی شکایت عباس پالیزدار رسیدگی شد و همچنین وکیل جمعی از کارگران تامین اجتماعی در آن جلسه طرح شکایت کرد.

تفهیم اتهام متهم و دفاع متهم در برابر اتهامات مندرج در کیفرخواست به جلسه دوم یعنی آبان ماه سال گذشته موکول شده بود که قاضی حیدری اتهامات متهم را در واگذاری شرکت های شستا به شرکت سورینت قشم متعلق بابک زنجانی و همچنین پرداخت پول به برخی مقامات دولت دهم و نمایندگان مجلس به او تفهیم کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: