پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با دانشگاه ورزش "ووهان چین" تفاهم‌نامه امضا کردند

کدخبر: 2049135

به منظور توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری علمی بین‌المللی بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ورزش "ووهان چین" منعقد گردید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به منظور توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری علمی بین‌المللی بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ورزش "ووهان چین" منعقد گردید.

این تفاهم نامه بین دکتر رضا قراخانلو به نمایندگی از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دکتر ونگانگ رئیس دانشگاه ورزش ووهان در زمینه های اجرای فعالیت های علمی پژوهشی ورزشی مشترک از قبیل انجام طرح های پژوهشی مشترک، برگزاری کنفرانس ها، دوره ها، کارگاه ها و همچنین فعالیت های آموزشی مشترک مانند بهره مندی از فرصت های مطالعاتی و تبادل استاد و دانشجو منعقد به امضاء رسید. دانشگاه ورزش ووهان که در شهر ووهان، مرکز ایالت هوبئی، چین، واقع شده است در سال 1956 تاسیس شده و یکی از چهار دانشگاه برتر علوم ورزشی در چین است و زیر نظر مستقیم سازمان ملی ورزش چین و استانداری Hubei است. این دانشگاه دارای 8 دانشکده، 2 گروه، 3 دپارتمان، 2 مدرسه و در کل 15 واحد آموزشی است. شایان ذکر است دانشگاه ووهان دارای 12504 دانشجوی تمام وقت بوده که 1300 نفر آنها دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشند. این دانشگاه تبادلات بین المللی را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون با بیش از 20 دانشگاه و موسسه خارجی همکاری نزدیک دارد.

ارسال نظر: